דירת הנופש ביפו

מעצב: רועי לוי סטודיו לעיצוב
מיקום: יפו
גודל: 140 מ”ר דירת 3 חדרים שהוסבה מ-4
דיירים: זוג בשנות ה-50 לחייהם
ריהוט: אליתה ליוינג

בבניין מיוחד מאוד המיועד לשימור, השוכן בעיר יפו האטרקטיבית, קנו לעצמם זוג שכל ילדיהם כבר פרחו מהקן, דירת נופש. לטובת השיפוץ וההתאמה לאורח חייהם גויס מעצב הפנים רועי לוי שהפך את דירת הנופש לכיפית ומפנקת עם תחושה של בית מלון, חלל מרווח לאירוח וכמובן דגש גדול על הנוף המדהים לחות הים שנישקף מהחלון.

מדובר על דירת 4 חדרים שהוסבה לדירת 3 חדרים כדי שיוכלו להתקבל חדרי שינה גדולים, החלל המרכזי בדירה כבר היה בגודל המתאים בדיוק. החלל הציבורי קיבל חיפוי קיר מיוחד לכל אורכו, והוא משמשגם כאחסון לפריטים של בעלי הדירה מכלי הגשה ועד למפות לאירוח. שהו קיר עוצמתי שנותן דגש לחלל ומייחד אותו מחללים אחרים. בסלון הוצבה מערכת ישיבה מדגם  Hollywood מבית אליתה ליוינג מרופדת בעור טבעי בצבע אפור בהיר ובעלת רגלי כרום טיטניום כהה. אל ההרמוניה של מערכת הישיבה צורפו שתי כורסאות מסתובבות מדגם GLOSS  מרופדות בעור טבעי בצבע יין עשיר ורגלי מתכת מיוחדות בצורת רשת. הרגליים המיוחדות והצבע הבולט אל מול שאר הצבעים האפורים והכחולים השקטים יותר בדירה, משלמים את הקונטרסט שרצה המעצב לייצר והופכים את הכורסאות לתכשיט מיוחד המעטר את החלל ומשלים אותו. כדי להשלים את התמונה נבחרו שני שולחנות סלון מדגם T14   ו 16 T בגדלים שונים בעלי אותן רגליים מיוחדות ועליהם משטח גרניט פורצלן אפור עם עורקים המשלמים את המראה שביקש המעצב להשיג.

את המטבח עיצב כהן בצבע כחול עמוק, בחיפוי צבע בתנור, לאורכו של המטבח חיפוי שיש עוצמתי שנפרס מהתקרה של הדירה ועל לרצפה לסיומת של האי. בחדר השינה של המרכזי המאסטר בד רום, שני חדרי שינה שהיו בבית הפכו לחדר אחד גדול מרווח ומפנק. חיפוי קיר על גב המיטה נותן חמימות ונעימות ועם זאת יוקרתיות ותחושה של בית מלון, בחדר עוד חדר ארונות קטן שמכיל כמות מספקת ל”חופשה” ולשהייה לא ארוכה, חדר רחצה גדול המעוצב בצבעי חלודה ויציאה למרפסת קטנה שפונה לכיוון הגגות הרומנטיים של העיר יפו.

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]