מעצבת החודש – רותי ברנדט

בגלגול הזה: מעצבת הפנים רותי ברנדט משתפת במהפך שעשתה בחייה, ובפרויקט עיצוב מעורר השראה

היצירתיות, הטעם המשובח ותשומת הלב לכל פרט הם רק חלק ממאפייני עבודתה של רותי ברנדט- מעצבת החודש שלנו, שדווקא בעיצומה של קריירה ענפה בעריכת דין החליטה לעשות שינוי של 180 מעלות ולמדה את תחום עיצוב הפנים על בוריו. כיום, 10 שנים אחרי שסיימה, נראה שהמרוויחים הגדולים הם אנחנו. הצצה לפועלה של אשת המקצוע שמכניסה אלגנטיות ושיק אירופאי מוקפד לכל חלל עליו היא אמונה.

רותי ברנדט היא אדריכלית פנים רב-לאומית. לצד הפרויקטים הרבים שלה כאן בישראל היא אחראית על נוספים באירופה וככזאת היא בקיאה במיוחד במגמות העיצוב המתקדמות ביותר ומשכילה לשלב את החידושים האחרונים ופריטים מעוצבים של מיטב המותגים הבינלאומיים בבתים של לקוחותיה.

“את דרכי המקצועית התחלתי כעורכת דין אך באיזשהו שלב, ודווקא בעיצומה של קריירה מצליחה, החלטתי להגשים חלום והתחלתי ללמוד תואר באדריכלות פנים. כיום, עשור אחרי שסיימתי, אני מנהלת במקביל פרויקטים בארץ ובחו”ל”, היא משתפת בראיון שערכנו עמה. “כל פרויקט מנוהל בצורה יסודית מתחילתו ועד סופו. אני מכירה את הלקוחות לעומק ויודעת לזהות את צרכיהם והעדפותיהם, מגבשת בהתאם לכך קונספט תכנוני ועיצובי, מפיקה עבור בעלי הבית הדמיות שעוזרות להם להבין הלכה למעשה כיצד החללים יראו בתום התהליך וברגע שהאלטרנטיבה המוצלחת ביותר נבחרת אנחנו מתחילים לגבש סט תכניות עבודה מושלם ולתכנן נגרויות CUSTOM MADE בהתאמה לכל חלל”.

“אני אוהבת ליצור חללים קסומים, מזמינים ומחבקים ולהגשים ללקוחות שלי את הפנטזיות והמאווים שלהם תוך שימת דגש על יצירת חלל הרמוני ומעצים. כל פרויקט חדש, בין אם מדובר בבית פרטי או בבית מלון, מאתגר ומרגש אותי מכיוון שאני יכולה ליישם בחללים את אהבתי לאסתטיקה וליופי, ולמקצוע שאני כ”כ אוהבת ומאמינה בחשיבותו”.

דוגמה לכך היא דירת פנטהאוז ביפו, בת 180 מ”ר, אותה תכננה עבור משפחה בת חמש נפשות: “בעלי הדירה הם זוג קרייריסטים- היא עורכת דין והוא רואה חשבון, שניהם עוסקים בתחום היזמות ולהם 3 ילדים מתבגרים”, משתפת ברנדט. “הקשר ביננו החל כבר לפני 5 שנים, אז הם רכשו דירה בשכונה סמוכה ופנו אלי על מנת שאעצב אותה עבורם. בסופו של דבר הם החליטו לא לעבור ומכרו אותה מאחר והם אוהבים את ביתם והסביבה בה הוא ממוקם. לשמחתי, שנים אחרי, זכיתי ללוות אותם יד ביד בשיפוץ הנכס הקיים ולייצר עבורם את בית חלומותיהם”.

“טרם השיפוץ הבית היה מתוחזק מאוד אך לא מנוצל כהלכה ובאופן טבעי גם לא עדכני. תהליך העבודה המשותף היה מרתק ומפרה והמטרה של כולנו היתה אחת- לייצר עבורם סביבת מגורים דינמית וחווייתית, מודרנית ועדכנית ואני מאחלת לכל בעל מקצוע לקוחות כמותם- אינטליגנטים, פתוחים ומפרגנים לאורך כל הדרך. כשיש את כל זה, הפרויקט מתנהל בצורה זורמת, גם כשנגלים  קשיים לאורך הדרך. התוצאה שמתקבלת, מרהיבה, שלמה ומגובשת”.

“הסגנון שבחרנו עבור החללים בבית הוא מודרני, והצבעוניות כהה ודרמטית באופן יחסי. אחד הפרמטרים החשובים מבחינתנו היה הריהוט, שם לא התפשרנו ושילבנו אלמנטים של מיטב המותגים, בהם גם פרטי ריהוט אקסקלוסיביים אותם רכשנו ב-ellita living- הגימורים המוקפדים, החומרים האיכותיים והעובדה שניתן לייצר כל רהיט בהתאמה מושלמת לחלל עושים את שלהם”.

“את הריהוט עבור הסלון בחרנו בצבעים של כחול ואפור על מנת לשבור מעט את הכהות ולהתחבר לגווני הים של יפו. בכדי להעצים את ממד היוקרה בחרנו לשלב ספה מפנקת ומרשימה במיוחד מדגם SUNSET שמורכבת למעשה משני חלקים שיוצרים יחד מראה רך, הרמוני ומעט מעוגל. יחדי עם הצוות הנפלא של ellita living בחרנו עבורה ריפוד עור יוקרתי, רך ונעים בגוון תכלכל אותו הדגשנו עם צמד כריות נוי בגוון אפרפר, שמייצרות קונטרסט. על מנת להשלים את המראה העוצמתי שידכנו לספה צמד כורסאות מדגם TULIP,  גם אותן ריפדנו בעור, הפעם בצבעוניות הפוכה- הן עצמן בגוון אפרפר, זהה לכריות שעל הספה, והכריות שעליהן תכלכלות כמותה. לצד מערכת הישיבה שילבנו שני שולחנות קפה מדגם Flexus אותם חיפינו עור איכותי, מוגן ופרקטי לשימוש, ולהם רגלי מתכת דקיקות בצבע שחור”.

רוצים לקרוא עוד על מעצבת הפנים רותי ברנדט ולהתרשם מפועלה? היכנסו לאתר או לעמוד ה-FACEBOOK

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]