כשמינימליזם מודרני פוגש עיצוב מלא חיים

תכנון ועיצוב: אורטל זיו ושני סלמה – אדריכלות ועיצוב פנים
צילום: אורי מטטוף
ריהוט : ellita living

 

האחיות והשותפות אורטל זיו ושני סלמה, הן בעלות סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים בחיפה המתכנן פרויקטים במגזר הפרטי והעסקי. אורטל הבכורה, הגיעה לתחום אחרי שנים בעבודה בנקאית בכירה ואילו שני, נכנסה אליו הישר מהטכניון. מה שמייחד את השתיים בעבודה כצמד,  הנו המענה המקצועי תחת קורת גג אחת בפן האדריכלי והעיצובי, החיבור האמיתי, הקשר האישי וחווית השירות שהן מייצרות למול הלקוחות על מנת להגיע לתוצאה מצוינת.

הדירה היא דירת בוטיק בעלת 5 חדרים בגודל של כ-120 מ”ר, הממוקמת במגדל יוקרתי בשכונת “משכנות האמנים” בקריית מוצקין. הדירה נקנתה על ידי אישה בשנות ה-60 לחייה שלרגל יציאתה לגמלאות ביקשה לעצמה דיור מפנק ויוקרתי עם נוף לים. בנה של בעלת הדירה גר גם הוא באותו הבניין והנכדים מגיעים אל סבתם לביקור באופן רציף.

כדי לשמור על אוירה ורגועה ועל הנוף לים ביקשה בעלת הבית לשמור על ניקיון ויזואלי מבחינת החומרים ועל כן הדירה עוצבה בגוונים מונוכרומטיים מוקפדים ומאידך בנגיעות עץ בנגרות, שמכניסה חמימות ובצבע מלא תשוקה וחיים. הלקוחה ביקשה עיצוב שיהיה פונקציונאלי ופרקטי, כדי שתוכל לארח את הנכדים בנחת ומהצד השני, בית לא עמוס מדי,  מינימלי ועם זאת מפנק.

בחלל האירוח נבחרה מערכת ישיבה יוקרתית ומפנקת מדגם HOLLYOOD מרופדת עור בעיבוד טבעי בגוון כחול-אפור עם רגליי מתכת בגוון שחור שמעניקה לחלל מראה קליל אך עם זאת יוקרתי ואלגנטי. אליה הצטרף מזנון מדגם KABERA העשוי מאגוז אמריקאי שהכניס חום ורכות לחלל המונוכרומטי. עוד נגיעות צבע וחום לחלל באו לידיי ביטוי בבחירת בכורסא והדום מדגם SCARLETT בגוון חמרה – אדמה , בשילוב שתי טקסטורות המעניקים מראה מוקפד ומעוצב מכל זווית בחלל בו הכורסא ממוקמת.
גם שולחנות הסלוניים דגם Flexus של המותג האיטלקי bontempi מרופדים בעור מוגן ופרקטי עם רגלי מתכת מדהימות משלימים את המראה ומכניסים איזון לחלל הסלון.

במטבח, שמארח תדיר את הנכדים, המשיכו המעצבות לשמור על קווים נקיים ומודרניים ולכן לצד האי מוקמו כיסאות בר מדגם CLARA המרופדים בעור איכותי, שמעניקים למטבח מראה אלגנטי ומקשר בין חלל האירוח למטבח.

חדר השינה, רוהט כולו בבית “אליתה ליוינג“, כאשר הקו המנחה היה ריהוט נקי , מודרני עם נגיעת צבע מיוחדת. מיטה מדגם kong המרופדת בעור בעיבוד טבעי שולבה עם שולחן צד    המעוצב בזכוכית שחורה מבריקה ורגלי טיטניום שחורות. בכניסה לחדר הצבנו מזנון מדגם e-klipse בגוון סלק מבית המותג היווני al2,  שהכניס כתם צבע מעניין ליצירת חדר שינה בעל אופי ועוצמה ועם זאת גם מתוחכם בעזרת שעון של חברת nomon  מדגם aire שהועמד על המזנון. ללקוחה הייתה מאוד חשובה הפרקטיקה, ליצור חדר שינה נקי וקליל ולא כבד, ועם זאת אינטימי.

המעצבות מספרות: ” נהנינו מאוד בתהליך ובעיקר מהעובדה שהלקוחה זרמה איתנו עם שילוב הצבעים לא קונבנציונליים בתכנון , על אף שהקו המנחה היה לשמור על סקאלת צבעים מונוכרומטית. אנחנו מאמינות בהקשבה מלאה לרצונות צרכי הלקוחות וביצוע התהליך בשיתוף פעולה מלא, שכן בסופו של יום החלל משרת את הדיירים השוהים בו.

פרטי הריהוט של אליתה ליוינג  משקפים את הבחירות המדויקות, האיכותיות והלא מתפשרות של לקוחותינו ושלנו. והאפשרות להביא לידיי ביטוי את הטעם האישי של לקוחותינו בעיצוב כל פריט שנבחר כך שלא יהיה דומה לאף פריט אחר בבית אחר, הוא מופלא”.

מטבח : מטבחי סמל

שטיחים: אחים סיני

וילונות – וילונית

ליצירת קשר עם המעצבת היכנסו לעמוד האינסטגרם או לאתר

 

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]