תכירו: המרעננים הרשמיים לקיץ 2021 כבר כאן!

הקיץ כבר בפתח ואחרי שנה מאתגרת, רוויה במתח ולחצים כולנו ממתינים בקוצר רוח לצאת ולפקוד את החצר וסביבת הבריכה 24/7, לאורך כל העונה. באולמות התצוגה שלנו תוכלו למצוא שלל דגמי כיסאות של מותג העילית האיטלקי CASA BONTEMPI, שתוכננו ועוצבו במיוחד לסביבת ה-OUTDOOR ומאפשרים ישיבה מפנקת ונוחה במרפסת, בגינה או על שפת הבריכה.

כך למשל דגם ה-Gipsy  שעשוי פוליפרופילן- חומר פולימרי המשמש למגוון יישומים ועמיד במיוחד לתנאי מזג האוויר השונים. בחומר זה משולבים גם סיבי זכוכית ממוחזרים הופכים את הכיסא לחזק ועמיד במיוחד וככזה הוא מרשים ויזואלית וידידותי לסביבה. דגם נוסף שמתאים במיוחד הינו כיסא מדגם Gill שעשוי גם הוא מאותם חומרים, אך הוא מתקפל וקל משקל. כיסאות אלה נוחים להפליא ויהפכו כל ישיבה תחת השמש הקופחת או השימשיה לנוחה וכיפית במיוחד.

הכיסאות מוצעים במגוון צבעים וישדרו שמחה בחוץ וגם בבית,  כמתבקש בעונת החמה של השנה.. ניתן לבחור צבע דומיננטי בודד או לשלב מספר צבעים יחדיו לצורך יצירת פינת ישיבה נועזת וייחודית. בין הצבעים המוצעים: טורקיז, כחול, אדום, צהוב, לבן ואפור בהיר וכהה. כמו כן, ניתן להזמנה עם או בלי ידיות.

כיסאות מדגם INES אלגנטיים, קלילים, נאים למראה. חלקיהם השונים (המסגרת וכן רשת המשענת והמושב) עשויים מתכת מצופה לכה וככאלה, הם יפיחו חיים חדשים בפינת האוכל הביתית או בסביבת הבריכה.

כמו בכל מוצרי המותג גם את כיסאות ה-INES ניתן להתאים במראם על פי חזות המרחב עבורו הם מיועדים. כך למשל ניתן לצבוע את מסגרתם בשלל צבעים, בהם זהב, נחושת, תכלת, ורוד עתיק ועוד עשרות נוספים ובנוסף, להתאים עבורם כריות מושב קלילות, אווריריות ומפנקות מרופדות במגוון חומרים בהם עורות טבעיים בעיבודים שונים. הסילואטה הגיאומטרית המשלבת בין קווים מעוגלים וישרים והפשוטה לכאורה, נותנת מקום של כבוד לאלמנטים הנוספים בסביבתם זאת מבלי לגרוע מכוחם להתבלט לטובה.

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]