רגע לפני החג….

החודש נחגוג את חג הפסח לשנת התשפ”א והפעם, סיבה למסיבה! בניגוד לזה הקודם נראה שהפעם נשב סביב השולחן עם חברים ובני משפחה.
לקראת אחד המועדים הכי משפחתיים בלוח השנה, קבלו את כל מה שחדש בגזרת פינות האוכל, מהמוקדים החמים והמאוישים ביותר בחג.  

כל יום שעובר מוסיף לנו הישראלים עוד קצת צבע ללחיים. נכון לרגע זה נראה שמצבנו משתפר וכולנו תקווה שאת פסח הקרוב נחגוג ביחד, שלא כמו בשנה שעברה. וכשזה המצב, רבים מבעלי הבתים אינם נשארים אדישים ולצד תכניות, תפריטים מורכבים וסידורי הושבה, דואגים כבר עתה לכך שכל הסועדים ירגישו הכי בנוח שרק אפשר. באולמות התצוגה שלנו וכן באתר, תוכלו להתרשם ממגוון פינות אוכל נוחות, מפנקות ומעוררות השראה שינעימו לכם מעבר לחג גם את השנים הבאות שכולנו תקווה שתחזורנה להיות שגרתיות ככל האפשר.

לדברי אורלי גוהר בן-הרוש, מעצבת הבית שלנו, “עבורנו הישראלים פינת האוכל הביתית מהווה עוגן סימבולי וגשמי ומשמשת כמקום מפלט מהשגרה האינטנסיבית. היא מאפשרת לנו להירגע ולאגד בני משפחה וחברים בחגים ובאירועים מיוחדים, בטח ובטח אחרי השנה האחרונה”.

“בעשורים האחרונים, בחלק מהבתים בישראל פינו פינות האוכל הפורמליות את מקומן לשולחנות אוכל הממוקמים בציר אקראי שבין מטבח למעבר לאגף המגורים ובבתים מסוימים ויתרו עליהן בכלל והאי במטבח שימש כחלופה”, היא מסבירה. “עם זאת, השנה החולפת החזירה את פינות האוכל למרכז העניינים והבשורות הטובות הן שיש מענה איכותי גם עבור דירות וחללים מאתגרים יחסים, זאת הודות למנגנונים מתוחכמים שמאפשרים להן להיפתח לגדלים מרשימים עבור כמות מכובדת של סועדים”.

יתרה מכך, יש גם דגמים שבשגרה כלל אינם משמשים כשולחנות אוכל אלא כרהיט מרהיב למבואת הכניסה או כסקרטר. בתוך אלה, מוטמעות פלטות נוספות בהן משתמשים רק בעת הצורך ובקלות ובמהירות הרהיט נפתח לשולחן שאורכו מגיע עד ל-3 מטרים וסביבו ניתן להושיב 12 סועדים. היופי בדגמים האלה שהם נתפסים כפריט עיצובי לכל דבר וניתן להשיג אותם במגוון עשיר של חומרים וגימורים כמו פורניר עץ טבעי, SUPER CERAMIC ו-SUPER MARBLE שהם חומרים עמידים שמדמים באופן מושלם את חומרים טבעיים ומחצבים כמו שיש למשל וכיוב’.

מדגמי השולחנות וכיסאות האוכל, שיטות הפתיחה והאביזרים המשלימים תוכלו להתרשם באולמות התצוגה. היועצים המסורים שלנו ממתינים לכם בברכה.

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]