לרגל עונת החגים- עושים כבוד לצבע הכי חגיגי שיש

נכון, חגי תשרי השנה יהיו ככל הנראה שונים מכל מה שהכרנו אבל גם הקורנה לא תגרום לנו להרוס את אחת העונות היפות והמרגשות בשנה. לרגל תחילתה של השנה החדשה בחרנו לעשות כבוד לצבע הכי חגיגי בפלטת הצבעים, הלא הוא הלבן!

צילום: יחצ חול

הצבע, שנחשב מאז ומתמיד ככזה שמשרה תחושת ניקיון, חגיגיות, וקלאסיות ללא מאמץ ומצליח לשקף בצורה הטובה ביותר את תמסורת האור ובכך מרחיב ומרענן את החלל, הוא גם אחד הכוכבים הבולטים בקולקציית הרהיטים והאקססוריז שמציעה אליתה ליוינג באולמות התצוגה ברחבי הארץ.

לדברי רננה אזולאי, מנהלת השיווק שלנו, הצבע הלבן תמיד בקדמת הבמה אך באופן טבעי בעונת החגים מעמדו רק מתחזק: “הבהירות משובבת הלב, הלוק המרשים והאלגנטי והמינימליזם שכה אופייניים לו, מסייעים ליצירת מרחב מרשים, שליו ומרגיע. גם בקולקציות המתוכננות של מיטב המותגים הבינלאומיים לשנה הבאה (2021) אנחנו רואים כיצד הצבע הלבן זוכה לאדפטציות חדשניות ומקבל ביטוי במגוון אופנים מעניינים. בתוך כך, הודות לחומרים מתקדמים ואיכותיים כמו עורות משובחים, SUPER MARBELE ונוספים, נתפס כיום הלבן כצבע עשיר, רווי בגידים, טקסטורות וגווני משנה מורכבים ועשירים כדוגמת הלבן השבור, אבן, פנינה, גרייז’ ונוספים.

צילום: יחצ חול
צילום: יחצ חול

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]