עיצוב טוטאלי

תכנון מודרני, נקי ומוקפד העומד במבחן הזמן הם מהנדבכים העיקריים המאפיינים את חתימת ידה של מעצבת הפנים לירז בוקעי. לפני למעלה מ-12 שנים הקימה לירז סטודיו עצמאי ומאז היא מפליאה להפיק, לתכנן וליצור פרויקטים במגזר הפרטי, המסחרי והעסקי. היא דוגלת בשיטת ה Total Design – ומקפידה ללוות את לקוחותיה החל משלב הכנת תכניות ההעמדה, בניית הקונספט, תכניות עבודה מפורטות וכתבי כמויות ועד לתכנון רהיטים בהתאמה אישית, בחירת חומרים והלבשת החללים. לא בכדי הפרויקטים שלה נתפסים בקרב חובבי העיצוב ואנשי המקצוע כמעוררי השראה וייחודיים. כך גם בדירה החדשה אותה עיצבה לבני זוג בשנות ה-60 לחייהם בקריית מוצקין שזכתה לעיצוב בסגנון אירופאי מודרני בסקאלת צבעים מונוכרומטית על טהרת הגוונים האפורים.

 

“אני מאמינה ביצירת תהליך שמתבצע בשיתוף פעולה מלא עם לקוחותיי, מתוך אמונה שכל חלל אמור לשרת נאמנה את השוהים בו “, אומרת לירז בראיון שערכנו עימה. “ברבות השנים הקפדתי להתנסות בסגנונות שונים ודרך כך גיבשתי את תביעת האצבע הייחודית לי באופן בו כל סגנון מקבל את הפרשנות שלי ונראה כאילו נולד מחדש זאת דרך שימוש בחומרים ובחירת מינונים נכונים להם”.

הדירה ממוקמת בקריית מוצקין ותוכננה ועוצבה כאמור עבור זוג בשנות ה- 60 לחייהם היא ממוקמת בקומה ה-19 מתוך 24 קומות ונהנית מתצפית נקייה לעבר האופק ולשקיעות רומנטיות ומרגשות. “הזוג המקסים והמיוחד הגיע אלי אחרי החלטה משותפת לעבור מביתם הפרטי המשתרע על פני 4 קומות לדירת מרווחת על פני קומה אחת. שלושתנו היינו חדורי מוטיבציה לתכנן ולהגשים עבורם את דירת החלומות. התמזל מזלי ללוות זוג לשניהם טעם טוב. שניהם היו נלהבים ומלאי תעוזה ולא חששו לחקור סגנונות עיצוב נועזים ומורכבים”.

 

 

“מספר חודשים אל תוך התהליך  התבשרתי שבן הזוג חולה, עם זאת הוא לא הפסיק ולו לרגע לחלום ולשאוף לרגע בו יוכל לצפות לעבר השקיעות המרגשות יחד עם אהובתו. היה לו חשוב מאוד שלא להרפות בראש ובראשונה מתוך אהבתו אליה. החלטנו שלא לוותר ולהמשיך לתכנן וליצור אך לצערי כעבור זמן מה הוא נפטר. על אף הקושי ושברון הלב של זוגתו ולמען האמת גם שלי המשכנו יחד בתהליך משותף תוך שפיתחנו שיח נשי חזק, מעצים ומפרה. אין לי מילים לתאר עד כמה אני גאה בה על האומץ ,התעוזה והכוח להמשיך ולממש את צוואתו. רגע לפני המעבר, היא ארזה את תכולת ביתה הישן כמעט לבדה, לקחה איתה את המזכרות ופתחה פרק נוסף בביתה החדש.”

 

 

“הדירה היא בת 5 חדרים בשטח של כ-130 מ”ר. הוחלט מראש שלא לשנות את מספר החדרים אלא לשנות את ייעודם:  אחד מחדרי השינה הוסב לחדר עבודה רחב ידיים  וחדר נוסף סופח לטובת סוויטת השינה של בני הזוג ומשמש כחלל מרווח לארונות בגדים והלבשה. כל פרטי הנגרות והמסגרות בבית בוצעו בתכנון מותאם צרכים בהתאם למידות החללים ובהתאמה לסגנון העיצוב שנבחר. החלום היה ליצור חלל מגורים נוח ופרקטי לשימוש תוך יצירת שפת עיצוב שהולמת את רצונם- הדירה אלגנטית חדה ורכה. הם בחרו בתכנית העמדה הכי נועזת שביצעתי לדירות מסוג זה בעיקר בתכנון חדר השינה לא קונבנציונלי והטיפול במסדרון ובכניסות לחדרים”.

 

 

המראה האלגנטי, המודרני והמהוקצע בא לידי ביטוי בבחירת הרהיטים. כך למשל עבור הסלון בחרה המעצבת במערכת ישיבה תלת מושבית אלגנטית, נוחה ומפנקת מדגם HOLLYWOOD מרופדת עור בגוון כחול כהה ורגלי מתכת בגוון שחור. לצידה שילבה צמד כיסאות מסוגננים מדגם PENELOPE מרופדים בחלקם הפנימי בבד איכותי בגוון אפור קרח בהיר ובחלקם האחורי בעור נאפה אפור. לגיוון העמקת המראה בחרה בוקעי לרפד את משענות היד בבד קטיפה בגוון יין אדום.

 

עבור פינת האוכל בחרה בשולחן אוכל נפתח, אולטרה-מודרני בקו ארכיטקטוני מדגם CRUZ של מותג העילית האיטלקי Bontempi Casa אותו תכננה המעצבת עם משטח עליון עשוי זכוכית קטיפתית ורגלי מתכת בגוון אפור פחם דרמטי ויוקרתי. להשלמת המראה העוצמתי בחרה בכיסאות מדגם NATA, גם הם של המותג, מרופדים עור WATERPROOF NABUK שמעבר ליופיים הם קלים ונוחים לניקיון ותחזוקה.

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם לירז, היכנסו לאתר או לעמוד הפייסבוק

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]