2022 חלפה לה. ברוכה הבאה 2023

מה מצפה לנו? ב ellita living זו תהיה שנה מלאה בחידושים, שנה איכותית ומושקעת עם הרבה הפתעות להמשך הדרך

בימים אלה ממש, אנו משפצים את אולם התצוגה החדש שלנו בהרצליה פיתוח, המתפרס על פני 1200 מ”ר. האולם עוצב ותוכנן בשיתוף פעולה על ידי אדריכלים ומעצבים מאיטליה וישראל והתוצאה – בקרוב! לקראת האביב, נזמין אתכם, אדריכלים, מעצבים ולקוחותינו היקרים, להתרשם מהאולם ומהקולקציות החדשות שנבחרו עבורכם בקפידה רבה עם העיצובים, החידושים, הטקסטורות והחומרים המפתיעים לשנת 2023.

מותג חדש ויוקרתי הצטרף אלינו, והוא קלאסי, עם נגיעות מודרניות, ומדויק CATTELAN ITALIA. המוצרים מבית CATTELAN עשויים מחומרים משובחים, כיאה לסטנדרט האיטלקי, תוך הקפדה יתרה על כל פרט ופרט, על נוחות מירבית, פרקטיות ועיצובים מפתיעים. בין היתר תוכלו למצוא שולחנות, כסאות, מיטות, ספריות, גופי תאורה, ואקססוריס נוספים להשלמת מראה הבית.

מותג נוסף שהצטרף לשורותינו הוא המותג האיטלקי PRIANERA . ברוח האמנות, לצד הקוד למצוינות והעובדה שמדובר במותג איטלקי, העיצובים של PRIANERA ייחודיים בצורתם, הם מהווים קריצה לחלל, עושה רושם שהם משחקים איתו, מלטפים ומכניסים בו רוח חיה והרבה מאוד סטייל.

חברת GAMMA הוותיקה, מבית ellita living , פותחת את השנה עם דגמים חדשים ומרגשים ובטקסטורות חדשות שנוצרו על ידי הטבעה בעור בטכניקה מיוחדת, שהופכת את הרהיט לunique. המותג BONTEMPI האיטלקי ממשיך להפתיע בגוונים ובחומריות חדשה, עם מגוון עיצובים בסגנון מוקפד ומלא בשיק האיטלקי המשובח.

בהתאם למגמה הרווחת בעולם העיצוב, בה כל PIECE מספק חיים חדשים ומסוגננים לחלל בו הוא ממוקם, אנו בוחרים עבורכם אלמנטים שעוצבו 360 מעלות. מכל זוית בה תביט בהם, הם מושקעים, יפים ומעניינים. בתוך כך, עבור כל רהיט , קיימת מניפה עשירה של מידות, גוונים וחומרים, בהתאמה אישית לחלל ולסגנון הרצוי.

אנו נמשיך להקפיד ולחדש, לסקרן ולהפתיע, במהלך השנה תהנו מחידושים רבים, קולקציות חדשות, ומותגים חדשים וכאמור גולת הכותרת תהיה ללא ספק השקת אולם התצוגה החדש בהרצליה פיתוח. נקשיב לכם, נספק שירות מקצועי ונדאג לבית מרשים, מעוצב, מסוגנן ואופנתי.
מאחלים לכולם שנה אזרחית איכותית, וזוהרת.

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]