מעצבת החודש – יפית שליט

תכנון ועיצוב פנים: יפית שליט

מיקום: בית פרטי בקריות

הדיירים: זוג פלוס כלב שלדיהם עזבו את הבית

סוג: שיפוץ החלל המרכזי.

צילום: ליאור טייטלר

מעצבת הפנים יפית שליט ידועה כאחת שמציעה ללקוחותיה פתרונות עיצוב יחודיים ופונקציונליים שהופכים את הבתים עליהם היא אמונה ל- one of their kind. היא יוצרת בתים פרטיים, דירות יוקרה, פנטהאוזים, משרדים וחנויות בקו עיצוב נקי ועל זמני,  לא בכדי בחרנו בה למעצבת חודש יולי 2022.

יפית שליט ידועה כאשת מקצוע פרגמטית שמשלבת בין נדבכי פרקטיקה ועיצוב המתקיימים בהרמוניה מושלמת בחלל. ניכר כי בפרויקטים עליהם היא חתומה מתקיימת חשיבה על פתרונות אינטילגנטים לתנאים הקיימים ושימת דגש על כל פרט ופרט. “כל פרוייקט זוכה לתכנון קפדני, ירידה לפרטים הקטנים ביותר ויצירת הרמוניה בין המבנה לעיצוב הפנימי. מקורות ההשראה שלי מגיעים מהטבע והסביבה, ממגוון חומרים, מוזיאונים לאומנות ועיצוב ומתערוכות עיצוב בעולם.” כל אלו מגיעים מתוך תפיסת העולם התכנונית המתבססת על עיצוב מודרני, פונקציונלי ונקי, עם הקשבה אמיתית לחלומות, לצרכים ולרצונות של הלקוחות.

כך גם נעשה בבית פרטי בקריות ששליט נקראה לעצב בו מחדש את החלל הציבורי. לפני כמה שנים, שיפצה שליט את הבית ולפני שנה, ביקשו ממנה הדיירים לחזור שוב לתכנון מחדש של החלל המרכזי- סלון וחדר האוכל. דרישת הדיירים הייתה להגדיל את פינת האירוח שלהם, עד אז הם היו צריכים לארח בשילוב של הפנים והחוץ, גם אם היה מאוד חם וגם אם מאוד קר. הם הרגישו שאין להם מספיק מקום לאירוח חברים בסלון וגם שאין מקום ישיבה מפנק לאורחות משפחתיות כשהילדים מגיעים עם בני זוגם. שליט הפכה את הסלון לפינת טלויזיה ותכננה פינת אירוח חדשה עם קמין ושולחן אוכל עם הנוף אל הבריכה.

החלל המרכזי הוגדל על ידי הכנסת שטח מהגינה, הקיר נהרס ובמקומו הועמדה ויטרינה ענקית שמכניסה את הנוף אל תוך הבית כשבתוך הזכוכית תריסי הצללה מובנים בשל העובדה כי לא היה ניתן להוסיף תריסים חיצוניים.  כל שטח החלל רוצף מחדש בשיש חלילה kk-אבן טבעית המעניקה לחלל תחושה טבעית. גם הקמין המעוצב בסלון מחופה באותה אבן ישראלית מקומית. את תקרת הגבס שהייתה בסלון  הונמכה ויושרה עד לפרופילים של האלומיניום כדי לייצר תחושה של חלל אחד גדול.

את הסלון ביקשה שליט לעצב בגוונים טבעיים ובחיבור לטבע ולכן נבחרה מערכת ישיבה תלת מושבית מדגם RALPH בגימור עור בגוון חום. הדיירים ביקשו מערכת ישיבה נוחה מאוד שיהיה נעים לשבת עליה במשך שעות ארוכות. שתי הכורסאות גם הן מדגם RALPH צוותו למערכת הישיבה והן עשויות מעור חום. כדי להכניס טוויטס לחלל, שימשיך את הקו הטבעי ועם זאת לא יוסיף צבע אלא עניין, בחרה שליט בעור פרה ממנו נבחרו הדום מדגם RALPH וכריות סלון מתאימות. לשולחן הקפה בסלון נבחרה צורה מלבנית עם רגלי עור בגוון חום ועליו משטח טבעי עם גידים בדיוק בגוון של מערכת הישיבה.

השטיח שנבחר לסלון הוא שטיח צמר ניוזלינדי המותאם בדיוק לגוון הרצפה, הוא נבחר כדי לייצר שקט בחלל ולתת לעור הפרה את המקום והכבוד שלו מבלי להתחרות בו.

בחדר האוכל, ביקשו הדיירים לשלב שולחן מפלטה אחת ללא חיבורים ולכן נבחר שולחן מדגם Millennium מעץ אגוז מלא ורגלי טינטיום מעוצבות עדינות ומודרניות בצבע אפור. לצד השולחן שולבו כיסאות מדגם POLO מרופדות בעור לבן עם רגלי מתכת בגווני חאקי אפור. גוון מדוייק, שאינו מעמיס עליו וממשיך את הקו הטבעי שבחרה המעצבת לחלל.

 

לסיכום אומרת שליט “היתה חוויה מאד נעימה ללוות את בני הזוג , ליצור משהו שאפילו הם לא חלמו שיצא כל כך יפה ופונקציונלי לאור האילוצים הרבים במבנה. אני מאד מאמינה במוצרים של ellita living ,העורות משובחים, הדגמים של הספות מאד שונים אחד מהשני כך שכל לקוח יכול למצוא את מה שהוא אוהב, כל המוצרים ברמת גימור הגבוהה ביותר בעולם  עם שימת דגש לפרטים הקטנים”.

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]