כאן יושבים בכיף

מערכות הישיבה החדשות לשנת 2022 של המותג האיטלקי GAMMA, המיובאות ארצה על ידי רשת ellita living  מתאפיינות במראה עשיר, אופנתי ומלא שיק. הן זוכות לעניין רב ולא במקרה- העיצוב הבלתי שגרתי, הקווים הגיאומטרים החדים שפוגשים אחרים, רכים ומעודנים והעובדה שניתן לייצרן CUSTOM MADE מתוך מפרט עשיר עושים את שלהם.

בין מערכות הישיבה החדשות ניתן למצוא, בין השאר, את מערכת ישיבה  מדגם  Newport, מערכת ישיבה יוקרתית,  מאוד נוכחת בחלל אך מהצד השני אינה מנקרת עיניים. יש בה צורה גיאומטרית מאוד נינוחה שמתאימה כמעט לכל חלל. ניתן לבחור אותה במגוון צבעים, בדים ועורות

 

מערכת ישיבה Gregory, מערכת ישיבה יוקרתית בקווים מודרניים, ישרים ונקיים. היא מוגדרת ספת רביצה אבל לא הארד קור, אלא יותר בסגנון ספורט אלגנט. היא בעלת קונטור מעור שמדגיש את העיצוב שלה וכפתורי מתכת צבועה נחושת או טיטניום. ניתן לבחור אותה במגוון צבעים בדים ועורות.

 

מערכת ישיבה coccon’ מערכת הישיבה עוצבה על ידי המעצב Giuseppe vigano. בעלת מראה אלגנטי וקליל כאחד. ייחודית בקימוריה המעוגלים עם רצועות עור קלועות בגב מערכת הישיבה. מביאה מנימליזם וחדשנות לחלל מיוחד ועדכני. ניתן לבחור אותה במגוון צבעים בדים ועורות.

 

חלק ממערכות הישיבה כבר נחתו אצלנו באולמות התצוגה של רשת elita living – בני ברק, נתניה, ראשל”צ, חיפה. https://www.ellita.co.il/

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]