מעצבת החודש – מיטל סולומון

אורלי מיטל סולמון, בעלת סטודיו Meital Salomon  

צילום פרויקט: גלי פלד

 

כשדיוק ויוקרה נפגשים

מעצבת הפנים מיטל סולומון, שואבת את השראתה מעולם האופנה והסטייל ועל כן הדירות שהיא מעצבת יוקרתיות ומלאות בשיק. סטודיו Meital Salomon  שבבעלותה, הממוקם בכפר שמריהו, מוביל בתחום תכנון ועיצוב פנים של בתי יוקרה , חללים ציבוריים, מגדלי יוקרה, דירות לדוגמא בפרויקטים נבחרים ומשרדי מכירות ליזמים. סולומון היא בוגרת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ולימודי עיצוב ב”שנקר”  ומשרדה נותן מענה כולל לתכנון, עיצוב בתים ועיצוב מוצר ללקוחות פרטיים ועסקיים.  

דירת שלושה חדרים מפנקת בשכונת עיר ימים בנתניה עוצבה עבור לקוחות שהורגלו לבתים גדולים ומפוארים, אך לאחר שהילדים עזבו את הקו נותרו רק הם ורצו לעבור לדירה קטנה אבל יוקרתית על הים, כזו שתשתלב באופן מדויק עם אורח החיים שלהם.

המטרה הייתה ליצור חלל מגורים פונקציונאלי, עם מטבח לבישול וסלון לאירוח, הכולל גם ספריית יין מלאה, ללא התפשרות על עיצוב או סטייל – מינימליסטי ועכשווי אבל עדיין חם ומזמין. בחדר השינה, תכננה המעצבת חלל מרווח במיוחד, עם שפע של אחסון בארונות בגדים ונעליים וכמובן, חדר רחצה גדול ומפנק “כל פרטי הנגרות בבית – כולל בחדרי הרחצה, שירותי האורחים וארונות הבגדים – הינם custom-made ומותאמים באופן מושלם ללקוחות ” אומרת סולומון.

תהליך העיצוב הציב עבורנו אתגרים ייחודיים “הלקוח הוא חובב יין גדול ומארח נפלא, ועל כן היה צריך להכיל בשטח מאד קטן את המטבח, הסלון, פינת האוכל וספריית היין מה שהיווה אתגר גדול. לכן, על מנת למקסם ולמתוח את ממדי החלל, יצרנו חזית אחת המשלבת את הארונות הגבוהים של המטבח ביחד עם ספרייה, שהיא למעשה הרקע של הסלון. כמו כן, ניצלנו את מבואת הכניסה של הבית ליצירת ספריית יין מותאמת custom-made”.

המטבח של הדירה הוא פונקציונאלי מבחינת עיצובית ומשמש גם כקיר כוח המשלב אלמנטים של אבזור לצד אחסון, ונותן רקע מושלם למערכת הישיבה מדגם Escape המרהיבה של אליתה ליווינג , המרופדת בעור טבעי בגוונים המשלימים את הנוף המרהיב של הים הנשקף מן ההחלונות.  כורסאות Margot שנבחרו בגוון כחול עמוק שמוסיף טאצ’ של צבע ועומק לכלל מערכת הישיבה.  לכל אלו נוספו שולחנות סלוניים מדגם moon במגוון גדלים המשלימים את מראה הסלון בצורה מדוייקת.  אל המקהלה המנצחת בסלון הצטרף שולחן פינת האוכל מדגם Versus  “יצרנו תכנון מדויק של העמדה לניצול מקסימלי של החלל הקטן, חיברנו בין קיר הכוח של המטבח  לקיר הכוח של הסלון ויצרנו חזית אחת מעוצבת ופרקטית, כמו גם העמדת הריהוט שפונה כולה אל הים.” החיבור שלי ELITA LIVING נובע מאהבתי לעולם האופנה שמהווה עבורי השראה גדולה  הבדים, הטקסטורות, התיפורים המיוחדים, ידיות העור והירידה לפרטים הקטנים מעניקה נוחות ויוקרה.

 

ליצירת קשר היכנסו לאתר או לעמוד האינסטגרם

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]