השנה החדשה והאורחים כבר כאן

מבלי שנשים לב החגים אוטוטו כבר כאן. לקראת המועדים הכי משפחתיים בלוח השנה, קבלו את כל מה שחדש בגזרת פינות האוכל, מהמוקדים החמים והמאוישים ביותר בחגים הקרובים.  

רבים מבעלי הבתים אינם נשארים אדישים ולצד תוכניות, תפריטים מורכבים וסידורי הושבה, דואגים כבר עתה לכך שכל הסועדים ירגישו הכי בנוח שרק אפשר. באולמות התצוגה שלנו וכן באתר, תוכלו להתרשם מפינות האוכל החדשות של מותג האיכות האיטלקי BONTEMPI CASA – למי שמעוניין להוסיף תכשיט לחדר האוכל שולחן דגם DELTA המופלא בעל רגליים בפירזול מיוחד היוצרות צורת משולש שמכניס עניין, ניתן להזמין במגוון רחב של חומרים ומידות.

כמו כן, דגם BRIDGE מהקולקציה החדשה במראה קלאסי ונקי בעל רגל מתכת צבועה בטכניקה מיוחדת ועגולה היוצרת מראה אלגנטי ונעים בחלל האוכל מגיע גם הוא במגוון רחב של מידות ואפשרויות רבות.

אך היכן יושבים? כיסאות חדשים מבית BONTEMPI CASA יוכלו להקפיץ את המראה של חדר האוכל שלכם כך שהאורחים שלכם לא ירצו ללכת, כיסא מדגם DROP  החדש עם רגליים מעץ מלא ומסגרת מתכת עם חתך חרוטי שיוצר מעין גלימה אותו ניתן להזמין במגוון רחב של בדים ועורות. דגם  DADA החדש גם הוא, המעוצב עם מסגרת מתכת וידיות להישענות, ניתן להזמנה במגוון רחב של בדים ועורות.

את שולחנות האוכל והכיסאות של  BONTEMPI CASA, ועוד מבחר פרטי ריהוט ואקססוריז של מיטב מותגי העילית, תוכלו למצוא באולמות התצוגה שלנו ברחבי הארץ

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]