מעצבות החודש

אדריכלית שירה דרומי ואדריכלית אנוק רון, בעלות בזלת אדריכלים.
צילום פרוייקט: שירן כרמל

בזלת אדריכלים הינו משרד העוסק בתכנון ועיצוב פנים בסטנדרט גבוה – לאנשים שאוהבים עיצוב. המשרד הוקם ומנוהל ע”י צמד האדריכליות שירה דרומי ואנוק רון, בוגרות המוסדות הגבוהים לאדריכלות – בצלאל ואוניברסיטת ת”א, אשר שמו להן למטרה ליצור לאנשים סביבת חיים מותאמת אישית, פרקטית ומעוצבת. למשרד ניסיון עשיר בתחום הכולל עשרות רבות של פרויקטים מגוונים, ביניהם: אדריכלות ועיצוב פנים לבתים פרטיים, דופלקסים, פנטהאוזים, דירות קבלן ועוד. עבודת הצוות המשותפת ושיתוף הפעולה הפורה לאורך תהליך העבודה כולו יוצרת סינרגיה חזקה ומשיגה תוצאות טובות יותר עבור לקוחות החברה.

עיצוב בתים מודרניים ותהליך שיפוץ בכלל הוא תהליך אינטנסיבי מאוד שדורש תקשורת יומיומית עם מעצבת הפנים. כשאין כימיה החוויה הופכת להיות קשה ומורכבת, ועלולה להתיש את הלקוחות ואת המעצבת מהר מאוד. זו בדיוק הסיבה שבגללה אנחנו בבזלת אדריכלים אף פעם לא מתפשרות על כך. חשוב לנו שהלקוחות שבוחרים בנו ירגישו חיבור אמיתי אלינו. ברגע שיש כימיה וברגע שמתחברים לקלילות שלנו, הרבה יותר נוח לדבר ולשתף אותנו בדעות ובמחשבות לאורך הדרך, ובסופו של דבר גם להגיע לתוצאה הרצויה.

כך היה בעיצוב בית במרכז הארץ לזוג עם שלושה ילדים וכלב,  ששטחו 190 מ”ר וכולל שתי קומות ומרתף, הבית עוצב בסגנון כפרי מיושן ובני הזוג, החליטו לשפץ ולהפוך את מראה הבית למודרני יותר.

בני הזוג ביקשו תכנון נוח ופרקטי של החלל הציבורי וכן הפרדה בין אזור חדרי שינה של הילדים ובין חדר הורים. הם רצו בית בצבעים מונוכרומטיים – אבל חם ונעים.

האדריכלית אנוק רון מספרת “התכנון נמשך כשלושה חודשים והשיפוץ בפועל כתשעה חודשים, ובמהלכו הבית והגינה עוצבו מחדש, הוחלפו התשתיות (אינסטלציה, חשמל, תאורה, מיזוג אוויר), החלונות הוחלפו לחלונות עם פרופיל בלגי, הוחלפו הריצופים והחיפויים, חודשו חדרי הרחצה והותקן מטבח חדש” מעצבת הפנים שירה דרומי מוסיפה “חלוקת החללים בבית הייתה בעייתית והיו המון מקומות לא מנוצלים. למשל, הסלון, המטבח ופינת האוכל בקומת הכניסה היו מופרדים לגמרי ונוצרה תחושה של חוסר זרימה בבית. לכן בשלב התכנון השקענו מחשבה בחלוקה וסידור אופטימלי של החללים. מטרה נוספת הייתה ליצור מקום יותר פרטי ומפנק להורים, עם חדר שינה וחדר רחצה, ומקום שבו הילדים יוכלו לארח חברים, בנוסף לחדרי השינה שלהם. החלטנו למקם את הסלון ומטבח באזור משותף שפונה לכיוון הגינה הראשית, ואת חדר ההורים במיקום של המטבח המקורי, שכולל גם יציאה למרפסת כיפית ופרטית. את המרתף, שהיה חשוך ומחולק בקירות גבס, הפכנו לחדר משחקים ופנאי ענקי לילדים”.

“אנחנו אוהבות את השילוב בין חומרים שונים בגוונים דומים” אומרות השתיים ולכן נבחרו רהיטים מתוך מגוון הקולקציות באליתה ליוינג  “כך הבית מקבל אופי ועניין באמצעות משחק של טקסטורות, הסלון מרוהט בסגנון מינימליסטי כאשר מערכת ישיבה מדגם RALPH מרופדת בעור בעיבוד טבעי בגוון אפור ורגלי Titanium הועמדה מול הקמין שמשרה מראה חמים בשילוב עם שולחן הקפה המינימליסטי מדגם Tokio בעל משטח זכוכית ורגלי מתכת. השילוב בין ספת העור לבין שולחן זכוכית ושטיח ממשי מאפשר מגוון רחב של חומרים איכותיים שמעשירים את מראה הבית.

בפינת האוכל העמדנו שולחן אוכל נפתח מדגם Chef , בעל רגלי מתכת וזכוכית אנטיסקרצ’ פרקטית לניקוי הקונטרס בין הרגל הלבנה לזכוכית האפורה נותן שילוב מנצח.
עם השולחן משתלבים בהרמוניה כסאות מדגם mood עשויים פוליפרופילן בגוון אפרפר ורגל מתכת אפור פחם שמשתלב עם פלטת הזכוכית.
העבודה עם אליתה ליווינג תמיד מוצלחת, תודעת השירות שמפתיעה את הלקוחות שלנו כל פעם מחדש, המגוון העצום, היחס האישי והאכפתיות גורמים לנו לחזור שוב ושוב”

 

ליצירת קשר היכנסו לאתר או לעמוד הפייסבוק!

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]