האיטלקים כובשים את הבית

המותג האיטלקי  Bontempi ביבוא בלעדי של רשת אליתה ליוינג, מציג את החידושים והמגמות שיכבשו את הבית הישראלי ב 2022. נהיה עדים לכניסתו הבלתי מעורערת של הפליז המתוחכם, לריהוט מינימליסטי ומעודן, וכמובן איך אפשר בלי חוץ? ריהוט שמתאים לפנים ולחוץ – כי היום יותר מתמיד אנו מבינים את חשיבות החוץ בבית.

“בין הטרנדים” מציינת אורלי גוהר בן הרוש, מעצבת הבית של אליתה ליוינג ” ניתן למצוא מחדש את הפליז- אותו חומר מטאלי זוהר, שמתאים לכל סגנון עיצובי ומתכתב היטב עם חומרים אחרים הקיימים בבית. הפליז מעניק תחושה עשירה ועמוקה, מלביש את החלל בהוד והדר אך מבלי לנצנץ. הפליז בא לידי ביטוי גם כריהוט שלם העשוי מהחומר וגם בחלקים ממנו”.

הקורונה הביאה איתה חשיבה שונה והטרנדים של 2022 כבר לקחו אותה בחשבון. פנים הבית והחוץ, אם זו מרפסת ואם זו חצר, אחד הם, והריהוט של שניהם הופך להיות דומה יותר ויותר. גוהר בן הרוש אומרת ” חלל החוץ צבר תאוצה, וההבדל בינו לבין הפנים מטשטש, מעצבי המותג  בחרו בריהוט מחומרים עמידים גם בחוץ וגם בפנים, כך שהקו העיצובי והסטייל של הבית יוצא החוצה”.

מגמה נוספת באה לידי ביטוי  במעבר אל הבית כחלל עבודה. מה שהביא למינימליזם אך מבלי לוותר על הפינוק והסטייל  “המינימליסטי והמעודן הופך להיות הדבר הכי חם בבית. עיצוב כביכול פשוט ששומר על היוקרה והסטייל או במילים אחרות LESS IS MORE  “.

רשת אליתה ליוינג – בני ברק, נתניה, ראשל”צ, חיפה. www.ellilta.co.il

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]