הוד והדר

צילום: עודד סמדר
תכנון ועיצוב: פרי הדר- סטודיו לעיצוב פנים

שמה של מעצבת הפנים פרי הדר הולך לפניה ולא בכדי. משרדה, שיחגוג השנה 13 שנות עשיה, מספק שירותי עיצוב מרמת התכנון ועד להלבשת הבית ואמון על פרויקטים מהמוקפדים והאלגנטיים שנראו לאחרונה. בנוסף מציע הסטודיו השוקק של הדר גם שירותי ליווי ללקוחות עוד טרם רכישת הנכס-כך היא מסייעת להם למצוא את האחד שיענה לצרכיהם ומאווייהם במדויק.

“עיצוב פנים עבורי הוא עניין של תשוקה טהורה”, היא מסבירה בראיון שערכנו עמה. “כדי לחלוק את התשוקה הזו ואת אהבתי לתחום עם לקוחותיי, מיד לאחר סיום לימודי עיצוב פנים בהצטיינות, הקמתי לפני יותר מעשור סטודיו עצמאי לתכנון ועיצוב .  הניסיון המצטבר והמתמשך שלי לצד צמיחתי האישית הובילו אותי להתמחות בתכנון, עיצוב והלבשת דירות יוקרה, בתים מפרטיים, חללים מסחריים בארץ ובחו”ל וללוות לקוחות מקומיים ותושבי חוץ בדרך להגשמת חלומם.”

הדר מייחסת את ייחודיות הפרויקטים עליהם היא אמונה לא במעט לאנרגיה של הלקוחות עצמם: “האנרגיה שלהם מהווה השראה גדולה עבורי, אני נכנסת לעולם של לקוחותיי וכל לקוח מוציא ממני יצירתיות שונה. חשוב לי שבחירת החומרים והצבעים תשקף את הלקוח ותיצור הרמוניה בחלל בו הוא מבלה את רוב חייו, לכן הפרויקטים שלי לא דומים אחד לשני הם לא “copy paste.

לאורך השנים תכננה ועיצבה עשרות פרויקטים בהם בתים פרטיים ודירות יוקרה בארץ ובחו”ל ולאחרונה נכנסה גם לנישת תכנון חללים מסחריים בהם סטודיו לאימונים אישיים חלל מסחרי שלקחה ערום ופרט לתכנון ולעיצוב יצרה מיתוג לחברה כך שאם יחליטו להתרחב ביום מן הימים ויקימו סניפים נוספים, הם מוכנים לצאת לדרך. “המיתוג והעיצוב נעשה בחשיבה על קונספט שמשדר מראה תעשייתי ניו יורקי, ע”י בחירת חומרים וצבעוניות ממוקדת שיצרה אווירה ולוק ייחודי”, היא מסבירה. “בעלי החברה היו לקוחות מושלמים מבחינתי. בראיון ממוקד שערכתי איתם, הם הסבירו את צרכיהם, הגדירו תקציב ולו”ז עבודה, ואז שחררו ונתנו לי יד חופשי. פרויקטים מסחריים מרגשים אותי במיוחד מאחר והם מביאים לידי ביטוי את היצירתיות שלי”.

יכולתה לייצר חללים פונקציונליים ומעוצבים בכפיפה אחת באה לידי ביטוי גם בדירה אותה תכננה ועצבה עבור זוג עולים מדרום אפריקה שצופה לעבר הים במגדלי בריגה החדשים בעיר ימים-נתניה.

בני הזוג, שעסקו טרם יציאתם לפנסיה בייצור וייבוא של ברזים, עלו ארצה בימים אלה ממש ולהם בן נשוי שעתיד להגיע לבקרם מפעם לפעם יחד עם אשתו: “מדובר בזוג ששקל לעלות ארצה וצריך היה את אותו “פוש” קטן שיגרום להם להפוך את החלום למציאות ולבצע את המעבר בצורה החלקה והבטוחה ביותר”, מסבירה המעצבת.

“בתחילת התהליך ביקרתי אותם בביתם ביוהנסבורג ואחרי שראיתי את השיש, המראות ופרטי הזכוכית הרבים מיד חשבתי לעצמי “זה ממש לא אני, איך אעבוד איתם?”, אך מהר מאוד החלטתי שאמצא את הדרך לחבר בין החומרים שהם אוהבים לבין הסגנון שמאפיין את חתימת ידי”, היא מספרת בחיוך. “המשפחה המקסימה הזו, נתנה אמון מלא בעבודה שלי, בידיעה שאני קשובה ומבינה את האופי והאהבות שלהם”.

בני הזוג ביקשו מרחב מגורים שמשדר יוקרה ומשלב בתוכו זכוכיות והרבה שיש. הם הביאו עמם  אקססוריז רבים וביקשו מהדר לתכנן עבורם מקום של כבוד בעיצוב החדש. אתגר נוסף שעמד בפניה היא לשחזר עבורם את חווית המגורים בבית פרטי גדול ומרווח דומה לזה שהם עוזבים גם בדירה החדשה. לשם כך תכננה עבורם חלל ציבורי רחב ידיים, 2 סוויטות שינה מרווחות עם חדרי רחצה צמודים וחדר ארונות גדול.

“העבודה בשלט רחוק, כשאני כאן בארץ והם אלפי קילומטרים מכאן, הצריכה מהסטודיו לספק שירותי ניהול ופרויקטים מקיפים לאורך כל התהליך. כמו כן דאגנו להכין עבורם בכל שלב פרזנטציות מפורטות ומדוקדקות שימחישו בפניהם את הנעשה. בדומה לרבים מהפרויקטים שאני מתכננת עבור תושבי חוץ אני מהווה עבורם עיניים ואוזניים”.

הרהיטים שבחרה עבור חללי הבית הם תצוגת תכלית של אלגנטיות ויוקרה: “בחרתי עבור בני הזוג בפלטת גוונים אחידה בכל הבית על מנת לייצר הרמוניה וקשר בלתי אמצעי בין החללים. בתוך כך, הקפדתי לשלב בין חומרים חמים, קרים וטבעיים שמייצרים רכות ומוסיפים שפע של אופי ועניין” מסבירה הדר. “כך למשל בסלון שילבתי מערכת ישיבה מדגם Saks של מותג העילית האיטלקי GAMMA אותו מייצגת אליתה ליוינג כאן בישראל, שרופדה עור NABUK  איכותי. בחלקים מסויימים אף הוטבעה על גבו טקסטורת DIAMOND שמקנה לו, כמו גם התיפורים, את מראהו העשיר והייחודי. לצד הספה שילבתי צמד כורסאות מדגם EVELYN שרופדו עור עשיר וטקסטורלי בגוון התואם את סקלת הצבעים הנעימה בחלל. רגלי מתכת הטיטניום מקנות להן מראה קליל, אלגנטי ומרחף”.

את המראה היוקרתי העצימה הדר בערת תכנון מערכת קיר מדגם BOULEVARD שעוצבה CUSTOME MADE על פי נתוני החלל ושולבה כחלק מקיר הטלוויזיה. המערכת, שרופדה עור בגוון אפור בהיר טומנת בחובה יחידת מדפים.

עוד נוכחת בחלל הציבורי פינת האוכל מדגם Ramos של מותג הריהוט האיטלקי BONTEMPI CASA שיכול להיפתח ולהושיב סביבו לא פחות מ-14 סועדים. “בחרתי במשטח עליון עשוי זכוכית שקופה ורגלי מתכת בגוון אפור פחם על מנת להותיר את החלל פתוח, אוורירי ומואר”, מסבירה המעצבת. “להשלמת המראה, בחרתי בכיסאות אוכל מדגם LINDA אותם ריפדתי בעור שחור עוצמתי ודרמטי בו בחרתי גם עבור כיסאות הבר במטבח. בסמוך לשולחן הוצבו שתי קומודות אלגנטיות במיוחד מדגם MADISON מחופות SUPER MARBLE- חומר קרמי עמיד, איכותי ומרשים שמדמה במראהו במדויק מגוון מחצבים ואבנים. רגלי המתכת הדקיקות והגבוהות נצבעו באפור פחם והן אלה שמקנות ליחידות מראה אלגנטי ותמיר.

לחדרי השינה נבחרו מיטות זוגיות מעור (EDGE NIGHT ו-SAYONARA NIGHT) . כדי לייצר מעט דרמה וקונטרסט ביחס לצבעוניות המונוכרומטית בחרה המעצבת להשתמש בצבע השחור שחוזר על עצמו בדירה, במטבח- שיש וכסאות בר, בשירותי אורחים- קיר טפט ובפינת האוכל- כסאות. “בעלת הדירה מאד רצתה שולחן איפור, ולכן עיצבתי מוצר נוסף לבית הזה – שולחן איפור המחופה כולו בשיש המשולב ארון אכסון ומגירות בגימור גרונג”, מסבירה הדר

.

“החוויה לעבוד עם תושבי חוץ, היא חוויה מאד מיוחדת, לדעת שאני בונה להם בית בישראל ומגשימה להם את חלום העלייה”, היא מסכמת. “הלקוחות נתנו אמון מלא בעבודתי, ואפשרו לי להביע את היכולות המקצועיות  שלי. נהניתי מהיכולת שלי לעבוד עם חומרים שלא הייתי רגילה לעבוד איתם בפרויקטים קודמים שלי, כמו שיש וזכוכית”.

ליצירת קשר עם המעצבת היכנסו לאתר או לעמוד הפייסבוק או לעמוד ה- Instagram

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]