מסתמן: פינות הישיבה לשנת 2021 יפות ומפנקות מאי פעם

שנת 2020 המאתגרת מתקרבת לקיצה ועל אף שכולנו ממשיכים הלאה בשמחה, דבר אחד טוב קרה במהלכה- למדנו להכיר בחשיבותם של הבתים שלנו על חלליהם השונים ובפרט בחללים בהם אנו מבלים זמן ניכר יחד עם בני המשפחה וחברים. באולמות התצוגה שלנו תוכלו להתרשם מקולקציית מערכות ישיבה מרהיבה, פרי יצירתם של מותגי עילית איטלקיים, שעונות במדויק על ההגדרה: הן נוחות, עמוקות, מפנקות, אלגנטיות ומוקפדות ומשמשות כ-FOCAL POINT  של ממש בסלונים ובחדרי המשפחה.

צילום: יח”צ חול
צילום: יח”צ חול

 

את מערכות הישיבה השונות ניתן לייצר CUSTOM MADE במודולציות שונות על פי פרופורציות, ממדי ומאפייני החלל. כך למשל את חלקן ניתן לייצר כפינתיות, עם תוספת שזלונג או כארוכות במיוחד עם שפע של מקומות ישיבה מרווחים- פתרון נפלא לאלה שרק מחכים לשוב ולארח שפע של אורחים.

צילום: יח”צ חול
צילום: יח”צ חול

 

בתוך כך, כל אחת מהן מיוצרת בעבודת יד אומן על מנת להבטיח נוחות מרבית, ארגונומיה מושלמת והקפדה על כל פרט מכל זווית. על כן את הדגמים השונים ניתן אף להציב כפריט FREE STANDING מונומנטלי במרכז החלל ולהנות מיופים של העורות הטבעיים, הבדים העשירים וכן מסוגי התפרים ורמת הגימור של כל פרט. להשלמת האווירה ניתן לשלב לצידן כורסאות מפנקות ושולחנות קפה שישלימו את המראה המוקפד ויעצימו את חוויית האירוח.

צילום: יח”צ חול
צילום: יח”צ חול

ממערכות הישיבה וכן ממגוון הכורסאות, שולחנות הקפה והאביזרים המשלימים לסלון ולפינות המשפחה תוכלו להתרשם באתר. מחכים לכם באהבה שם ובאולמות התצוגה.

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]