נכנסים ל-ZEN

התקופה המאתגרת בה אנו חיים מובילה כל אחת ואחד מאיתנו לחפש את אותם הדברים שיעזרו לנו לשמור על פרופורציות ושלוות הנפש. יש שימצאו את השקט והמרגוע בטיול רגלי לאורך הטיילת, אחרים באפייה ובבישול וכמובן שיש גם את אלה עבורם מקורות האושר קשורים בעולמות האסתטיקה והעיצוב. בימים אלה משיק המותג האיטלקי BONTEMPI CASA את קולקציית מדפי ה-ZEN שעונה במדויק על צורך זה ועושה דרכה גם ארצה, היישר לאולמות התצוגה.

 

הגיאומטריה הישרה, המראה הנקי והמוקפד והפרופורציות המדויקות של המדפים- כל אחד בנפרד ויחד כמכלול- מאפשרים ליצור מראה מגובש, הרמוני ומדויק שמשרה אווירה של סדר ורוגע בחלל. כל מדף בקולקציה החדשה מורכב מ-3 פאות וניתן לתלייה אופקית ואנכית כך שניתן לייצר שלל וריאציות ובהתאם לצרכי החדר. בתוך כך מוצאים המדפים בשלושה גימורים שונים:  Super Marble , פנל צדדי ומדף בזכוכית שקופה איתם ניצן ליצור שפע של צירופים שיכניסו שפע של שיק ויוקרה לחלל.

עד שתגיע, אנו מזמינים אתכם אלינו לאולמות התצוגה שחזרו לפעילות מלאה (על פי הנחיות התו הסגול כמובן) ולהתרשם משפע קולקציות אלגנטיות, מעודנות ומעוררות השראה לחללי האירוח, פינות האוכל וחדרי השינה. ניתן לתאם פגישות מראש עם נציגי המכירות בטלפון 03-7581111.  הקישו בנתב: חיפה שלוחה 760/נתניה שלוחה 708/בני ברק שלוחה 720 או 722/ ראשון לציון שלוחה 200.

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]