עכשיו זה הזמן

בימים אלה מקבלים הסלון ופינת המשפחה בבתים שלנו משמעות שונה וחשובה מאין כמותה: בעיצומה של תקופה מאתגרת הופכים אזורי הישיבה לפינות א-פורמליות המיועדות לבני המשפחה בלבד, שם אנו יכולים להשתרע, להתפנק, לשחק, לצחוק וליהנות מזמן איכות משותף.

בין שפע מערכות הישיבה המוצגות אצלנו באולמות התצוגה תוכלו למצוא גם מגוון מערכות רביצה שלחלוטין עונות על ההגדרה. כך למשל ספות מדגמי ה-SOHO, SUNSET וה-SMART של מותג היוקרה האיטלקי GAMMA , שמציעות חוויית ישיבה מפנקת אותן ניתן להתאים CUSTOM MADE על פי צרכי ומידות החלל, במודולציות שונות כך שתתאמנה לו כמו כפפה ליד.

בין הדגמים תוכלו למצוא גם כאלה מתכווננים שניתן לשנות את מצבם למצב שכיבה. לספות המודולריות ניתן להוסיף שזלונגים, הדומים ולשלב בסביבתם גם פופים וכריות רביצה להשלמת המראה והחוויה. כמו בכל מוצרי המותג, גם אותם ניתן לרפד במגוון רחב במיוחד של עורות טבעיים ויוקרתיים וכן בדים עשירים ומסוגננים.

Image by Geron

בשל מגבלות הסגר מנהלי המכירות שלנו זמינים עבורכם לתיאום פגישות אישיות באולמות התצוגה בטלפון 1-700-70-61-70. בנוסף- לנוחיותכם ניתן לתאם דרך אתר החברה בטופס מקוון או בהודעת WhatsApp

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]