על תבונה ורגישות

תכנון ועיצוב: רוני באריל

צילום: נדב פקט

 

רוני באריל היא ממעצבות הפנים המובילות שאחראית על עשרות, אם לא מאות משפחות מאושרות. מה שרבים אינם יודעים היא שמאחוריה גם קריירה של 14 שנה כפסיכולוגית משטרתית. בפרויקטים עליהם היא חתומה, שמתאפיינים במרביתם בסגנון מודרני, נקי ומינימליסטי. היא מצליחה לשלב שפע של תבונה ורגישות וניכר כי ביכולתה לחולל מהפכים של ממש בבתים. כך גם בבית רחב ידיים שסיימה לאחרונה באזור השרון.

את שנת תשפ”א בחרנו לפתוח עם פרויקט מרשים במיוחד: מעצבת הפנים רוני באריל השכילה ליצור עבור זוג בתחילת שנות ה-50 לחייהם בית מוקפד ואלגנטי שעונה במדויק על צרכיהם העדכניים וקולע לטעמם העדכני. לשניים בנות שכבר פרחו מהקן וכלב. הם החליטו לעשות שיפוץ יסודי בביתם ולרענן את כל חומרי הגמר הישנים בחומרים מודרניים ועדכניים.

“הבית, שממוקם במושבה גדולה ופסטורלית באזור השרון נבנה לפני כ-12 שנה, שטחו כ-280 מ”ר והוא בנוי ב- 3 קומות: קומת מרתף, קומת כניסה בה ממוקמים הסלון, המטבח, פינת האוכל וקומת חדרי שינה. טרם השיפוץ היה הבית במצב שמור יחסית אך עם חומרי גמר מיושנים”, כך מספרת באריל בראיון שערכנו עמה. “לאורך כל השיפוץ הדיירים התגוררו במרתף הבית- יצאו בבוקר לעבודה וחזרו בלילה. לא היה להם מושג מה קורה בקומות שמעליהם ממש עד תום השיפוץ. לאורך כל התהליך העבודה זרמה על מי מנוחות וכללה הרבה רגעים יפים ומספקים. זכיתי לעבוד עם לקוחות מקסימים שבדיעבד הפכו לחברים חדשים לחיים. כמעצבת יש המון סיפוק לראות את הלקוחות, לכל אורכו של התהליך ובעיקר בסופו, מרוצים ומחויכים. זה מחמם את הלב וכך למעשה נוצרים הבתים הכי יפים ומלוכדים”.

“בני הזוג ביקשו לעצמם בית פונקציונלי ונוח במראה מודרני, עדכני ואלגנטי שיקרין חמימות.

באופן כללי הדיירים נתנו לי יד חופשית בבחירת חומרי הגמר ובבחירת הצבעים צבעוניות שמתאפיינת בצבעים דרמטיים ומונוכרומטיים של שחור ולבן. את אלו מאזנת רצפת עץ אלון בדוגמת פישבון שמכניסה שפע של חמימות ואלגנטיות למרחב”.

בכל אחד מחללי הבית ניכרים הפריטים האלגנטיים והמודרני בקווים נקיים. כך למשל בחרה באריל לשלב בחלל הציבורי מגוון רהיטים מבית אליתה ליוינג שיוצרו CUSTOM MADE בהתאמה מושלמת לפרופורציות החלל ולצבעוניותו. כך למשל שילבה בסלון מערכת ישיבה פינתית מדגם HOLLYWOOD מרופדת עור בגוון כחול עמוד עם רגלי אלומיניום ושזלונג, שמאפשר לבני המשפחה להתפרקד ולהתפנק בכל עת.

לצידה בחרה באריל לשלב כורסא עמוקה ומפנקת מדגם MARGOT אותה בחרה לרפד בעור בגוון אבן שמשתלב בהרמוניה ומגבה את הספה הדומיננטית והמרשימה. בכדי להשלים את האווירה ולהוסיף מימד חומרי נוסף שילבה שלושה שולחנות קפה בקטרים וגבהים שונים עבורם בחרה במשטחים CERAMIC שנחשבים לאלגנטיים, עמידים במיוחד ועתירים בגוונים ודוגמאות- שניים בעלי חיפוי גרניט כהה עם גידים, ואחד בגימור עור בגוון אבן. עבור אזור הטלוויזיה נבחר מזנון מולטימדיה מדגם E-KLIPSE מבית המותג היווני המוערך al2 בעל 4 דלתות בגימור צבע אפוקסי על גבן חרוטה דוגמה גיאומטרית. שטיח צמר אותו פרסה תוחם היטב את רהיטי הסלון.

עבור פינת האוכל בחרה בשולחן ארוך ואלגנטי מדגם MILLENNIUM XXL בעל משטח עליון עשוי SUPER MARBLE קרמי מבריק עם דוגמת גידים ורגלי מתכת בגוון נחושת עתיק. סביבו שילבה כיסאות מדגם NATA מרופדים עור WATERPROOF NABUK בגוון מינק אפרפר עם רגלי מתכת בגוון נחושת עתיק. בסמוך למטבח ולגרם המדרגות הוסיפה פינת אוכל קז’ואלית מדגם CRUZ שיכולה להיפתח בקלות ומהירות בהגיעם של אורחים. גם כאן הקפידה המעצבת להשתמש במשטח עליון עשוי זכוכית עם הגנה בפני שריטות בגוון חאקי אפור ואלגנטי שמשתלב היטב במרחב.

ליצירת קשר עם המעצבת היכנסו לעמוד הפייסבוק או לאתר

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]