המהפך!

בעבודותיה, דוגלת מעצבת הפנים עפרה עזורי לחבר בין היפה והמעוצב לפרקטי והנוח. כל אתגר מבחינתה הוא מעין פאזל אותו היא מפרקת ובונה מחדש ביצירתיות רבה ובהתאם למסגרת הניתנת לה- קונספטואלית ותקציבית. כך גם בדירה מעוררת ההשראה המוצגת כאן בפניכם שהיתה, טרם השיפוץ, עמוסה ברהיטי עץ כבדים וזכתה בתצורת החדשה לנראות מלוטשת ואוורירית.

לעפרה עזורי, בעלת סטודיו מצליח ומבוקש לעיצוב פנים ניסיון וידע רב שנים אותם היא מגלמת לכדי פרויקטים מרשימים שמתוכננים בקפידה ומספקים לבעליהם חווית מגורים עילאית. “עוד מילדותי חונכתי על נוחות וסדר, עובדה שעוזרת לי בכל עבודה עם לקוחותיי. אני רואה בעבודת המעצב עבודה עם אחריות מרובה, שכן היא משפיעה על חיי הלקוח בביתו במהלך השנים הבאות, ולכן איני נוהגת להגביל במספר האופציות הניתנות לו”, היא מסבירה בראיון שערכנו עמה ומוסיפה כי “מה שהכי מאתגר אותי בעבודתי הוא לקבל לידי דירה ישנה ומוזנחת, להוציא ממנה את המירב האפשרי ולהגיש אותה בגאווה כדירה חדשה, נוחה ותואמת לציפיות של הלקוח”.

כך גם בדירה ברמת אביב ג’ אותה תכננה ועיצבה עבור תושבי חוץ החיים בבריטניה ששיוו ליצר לעצמם סביבת מגורים קלילה, רחבת ידיים ונוחה בה יוכלו להנות ולהתרווח מספר חודשים בשנה, עת ביקוריהם בישראל.

“קיבלתי לידי דירת 4 חדרי שינה וסלון”, היא משחזרת. “טרם השיפוץ היא היתה עמוסה ברהיטי עץ ובנגרות מיושנת וכבדה ובמשך שנים רבות הושכרה ובמהלכן לא שופצה כלל. התמודדות עם לקוחות ששוהים בחו”ל דורשת מטבעה אחריות גדולה הרבה יותר, ביקורים יומיומיים באתר, טיפול בעניינים השוטפים, טלפונים לכל מתקין ולכל בעל מקצוע, הסברים ומעקב און-ליין והתמסרות כמעט טוטלית לכל שלב ולכל בעיה שהתעוררה” מסבירה עזורי. “למזלי, התקשורת עם בני הזוג היתה קלה והרמונית לכל אורכה והאמון שניתן בי היה רב. בעלת הדירה הגיעה ארצה פעמיים- בתחילת התהליך, בכדי לבחור את החיפויים, הכלים הסניטריים, הברזים, הדלתות וכיוב’ ובפעם השנייה על מנת לבחור את פרטי הריהוט השונים, התאורה והנגרות”.

אחד האתגרים הבולטים עמו התמודדה המעצבת לאורך התהליך היה מבני: “במרכז הסלון היה חלק מוגבה, שלא ברור היה עד לרגע פירוקו, אם הוא יציקה, ואם ניתן לפרקו בכלל. כששברנו והבנו שניתן לפרקו פרצה אנחת רווחה מפי, כי ידעתי שנוכל להמשיך בתוכניות המקוריות, ולא בחליפיות שהכנתי אם הבמה היתה נשארת”. היא מספרת בחיוך.

בעיצוב עצמו, שיוותה עזורי לייצר עבור לקוחותיה דירה איכותית ומוקפדת שתתאם את אורחות חייהם והתרבות ממנה הם מגיעים: “כריצוף כללי נבחר פרקט אלון בגימור שמן שהונח בצורת “הידרת דג” (פישבון) ונתן את המסגרת היוקרתית- אירופאית לדירה כולה”, היא מסבירה. “זאת ועוד, לחדרי האמבטיה נבחרו ריצופים וחיפויים מגרניט פורצלן איטלקי דמוי שייש אפור עם נימים עדינים וארונות האמבטיה (על גבם משטחי הקוריאן וכיורי הקוריאן) יובאו היישר מאיטליה, זאת  כדי לקצר את הצורך בהמתנה להתקנת שיש בהמשך. כך הושגה לה אווירת ספא יוקרתי”.

“גם הריהוט צריך היה להיות יוקרתי ובעל אופי נקי וקלאסי לכן לא בכדי אני והלקוחות בחרנו את מרבית הריהוט באליתה ליוינג, שם אני תמיד מוצאת ריהוט איטלקי איכותי, נקי ויוקרתי, בהתאמה אישית עד רמת התפרים וצבעם”. מסבירה עזורי.

כך למשל עבור פינת ההסבה בחרה עזורי במערכת ישיבה אלגנטית מעור מדגם Swing בשני גוונים אפור- גרייז’. “מאחר שהספה מוצבת חופשיה בחלל ורואים אותה מכל עבריה, חשוב היה לנו לבחור ספה קלילה, שגם הגב שלה יהיה מעניין ונאה בפני עצמו, אך שלא תפריע בממדיה לזרימה בחלל” מסבירה עזורי.  ” את הגוונים, הטקסטורה וגימורי התפרים בחרנו יחד עם הלקוחה באולם התצוגה עת ביקורה הקצרצר גם בישראל”

עבור פינת האוכל בחרה עזורי בשולחן יפהפה מדגם Cruz אותו ניתן להגדיל לצורך אירוח רב משתתפים לו שידכה כיסאות מדגם Kendra. “הכיסאות נוחים במיוחד וריפדנו אותם בבד קטיפה בגוון וורוד עתיק, שנתן חמימות, נעימות וקלילות לחלל כולו. זאת ועוד, בחירת הצבע לכיסאות הכתיבה לנו את בחירת גווני השטיחים הוורודים- אפורים לשתי פינות הישיבה בסלון”, מספרת המעצבת.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם המעצבת היכנסו לאתר או לעמוד הפייסבוק

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]