המרענן הרשמי של הקיץ

עיצוב: גלית גלבוע
צילום: עינת דקל צילום אדריכלות

מספיק מבט אחד חטוף בפרויקט החדש של מעצבת הפנים גלית גלבוע בכדי להישאב לאנרגיה הרעננה, גם בעיצומו של יום חם ומהביל. גלבוע, העוסקת בעיצוב פנים כבר קרוב ל-30 שנה נחשבת למעצבת מנוסה שאינה חוששת להתנסות בסגנונות וטרנדים חדשים. היא נוהגת לפקוד באופן קבוע את תערוכות העיצוב והאמנות המובילות בעולם ולהתעדכן בכל החידושים הטכנולוגיים שיש לתחום להציע.

“הדבר החשוב ביותר בעיני במקצוע המופלא הזה הוא היכולת שלנו המעצבים להגשים ללקוחותינו חלום, בכל מסגרת תקציב ובהתייחס לטעמם ולאופיים אליהם עלינו להיות קשובים לאורך כל התהליך”, היא מסבירה לנו בראיון שערכנו עימה. “תבונה ורגישות מצידו של המתכנן היא קריטית. השנים והניסיון מאפשרים לי להבין ולהפנים את החלומות, המאווים והצרכים של בני הבית ומשם אני ממשיכה במלאכת התרגום של כל אלה לכדי תכנון מנומק ומוקפד, תכניות עבודה מדוגמות, בחירת החומרים, הרהיטים והאקססוריז וכיוב’. אין דבר יותר מספק מבחינתי מאשר לראות את החיוך והעיניים הבורקות של בני הבית בסיום התהליך, רגע אחרי שהתאקלמו בביתם החדש”.

כך גם בדירת הפנטהאוז המרשימה ומעוררת ההשראה שתכננה עבור זוג בשנות ה-50 לחייהם שילדיהם פרחו זה מכבר מהקן.  הדירה ממוקמת בבניין חדש ומהודר בקריית ים וצופה לעבר חוף הים. שטחה כ-200 מ”ר ובנוסף היא נהנית ממרפסת של כ-100 מ”ר נוספים ומעלית פרטית שעולה ישירות לדירה.  “זכיתי בלקוחות נפלאים שנתנו לי יד חופשית בכל בחירה והחלטה שנעשתה בבית מרגע התכנון ועד הביצוע. יחד יצרנו דיאלוג פורה שאני מאוד גאה בתוצאותיו”, מספרת המעצבת בהתרגשות.

עיצוב: גלית גלבוע, צילום: עינת דקל
עיצוב: גלית גלבוע, צילום: עינת דקל

“במקור כללה תכנית הקבלן 5 חדרי שינה אך החלטנו לשנות את התוואי הפנימי על מנת לענות על הדרישות והצרכים העכשוויים והעתידיים של בני הזוג”, מסבירה המעצבת. “בתכנית החדשה שיצרנו הרחבנו משמעותית את החלל הציבורי והגדלנו את חדרי השינה לחללים רחבי ידיים”.

הודות למהלך תכנוני זה זכו בני הזוג בדירה מרווחת, נוחה ויוקרתית שמצליחה לשמור על אנרגיה חמימה ומשפחתית: “לאורך התהליך הקפדתי להצמד לתפישת עיצוב כמה שיותר אלגנטית, לשמור על פרופורציות בין הרהיטים והאלמנטים לחדרים ועל פלטת צבעים בהירה ומרעננת. כך זכינו בחללים גדולים, מאווריריים ומוארים”, מסבירה גלבוע.  “האתגר המרכזי שעמד בפנינו היה לשנות את פנים הדירה בהתחשב בקונסטרוקציה הקיימת על פי תכנון אדריכל הפרויקט ובהתאם לנוף הפנורמי המרהיב לעברו משקיפה הדירה”.

עיצוב: גלית גלבוע, צילום: עינת דקל

“את הריהוט עבור הדירה בחרתי יחד עם בני הזוג כשהקו שהנחה אותנו היה איטלקי מודרני-קלאסי”, מוסיפה המעצבת. “הקפדנו לבחור ברהיטים ופריטים שמצליחים לשמר רצף הגיוני והרמוני בין החללים השונים. בחרנו לרכוש את מרביתם באליתה ליוינג מכמה סיבות- ראשית איכות בלתי מתפשרת של המותגים המיובאים שבאים לידי ביטוי בעיצוב מקורי, חומרים איכותיים ויוקרתיים וביכולת לתכנן ולייצר כל פריט CUSTOM MADE  בהתאם לפרופורציות ולצבעוניות של הבית. עבור הדירה בחרנו מגוון פריטים בסקלת גוונים רחבה שבסיסה לבן בפרט לכיסאות בפינת האוכל, שם רציתי לשלב צבע מיוחד שישבור מעט את הרצף ויוסיף עניין. הלקוחות לראשונה הרימו גבה אך בסוף זרמו וכיום זו הפינה האהובה בבית”.

עיצוב: גלית גלבוע, צילום: עינת דקל
עיצוב: גלית גלבוע, צילום: עינת דקל

אחד הפיצ’רים הבולטים בחלל הציבורי היא מערכת הישיבה המרשימה והייחודית מדגם ה-ASTON של מותג האיכות האיטלקי GAMMA . הספה המעוגלת שרופדה עור בגוון אפור אבן בהיר מצליחה לשלב באופן מקורי בין קווים קלאסיים למודרנים ובין מושב חלק ורציף למשענת קפיטונאז’ היקפית שמוסיפה ממד עשיר ואצילי לחלל. לצידו סדרת שולחנות סלון, גם הם מאליתה ליווינג, בקטרים וגבהים שונים. “הקיר המרכזי בסלון מצופה פלטת עור מדגם BOULEVARD של המותג האיטלקי DANDY.,זהו פריט יוצא דופן שלא נתקלתי בו בעבר ובחרתי להשתמש בו בדירה זו”, מסבירה המעצבת. “הקיר יצר עניין ומשלב בין ערכים של פרקטיות ויופי יוצא מן הכלל. אני מקפידה להכניס בכל פרויקט אלמנט או פריט מיוחד ולא שיגרתי שיקנה למרחב נופך ייחודי ופרסונלי”.

עיצוב: גלית גלבוע, צילום: עינת דקל

עבור פינת  האוכל הסמוכה בחרה גלבוע בשולחן אוכל נפתח מדגם ARTISTICO הפיסולי של מותג היוקרה האיטלקי BONTEMPI CASA ,שמורכב מרגלי מתכת ופלטת זכוכית anti scratch עמידה בפני שריטות וקלה לתחזוקה בגימור מט ובגוון שחור-אפרפר. את הכיסאות מדגם KUGA  בחרה כאמור לרפד בקטיפה בגוון יין ROSSO VINO)) הנועז.

עיצוב: גלית גלבוע, צילום: עינת דקל
עיצוב: גלית גלבוע, צילום: עינת דקל

הקו האלגנטי והעשיר ממשיך גם בסוויטת השינה של בני הזוג לשם בחרה המעצבת מיטה מפנקת במיוחד מדגם ALFRED NIGHT שרופדה בעור בעיבוד טבעי. עבור איזור הכניסה בחרה עבורם קומודה אצילית שנראית כתכשיט לכל דבר מרופדת אף היא בעור בגוון אפור בהיר ומעליה פלטה קרמית מדוקקת בגוון חלודה.

עיצוב: גלית גלבוע, צילום: עינת דקל
עיצוב: גלית גלבוע, צילום: עינת דקל

ליצירת קשר עם המעצבת היכנסו לעמוד האינסטגרם

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]