סימן שבא אביב!

השמש הזורחת, הפריחה היפהפייה, מזג האוויר הנינוח, כל אלו קורצים ומסמנים לנו שהאביב הגיע. העונה הנפלאה בשנה כבר כאן. כמדי שנה, ולמרות כל המהומה שבחוץ, לא נוותר גם השנה על השהייה במרפסת, בגן הירוק והמטופח שעל הגג או על שפת הבריכה שממתינה לנו בגינה. זה הזמן שלנו ליהנות ממזג אוויר נפלא, לקרוא ספר טוב, לשתות את הקפה של הבוקר, לשחק, לאכול, לארח (אוטוטו) ולהתמוגג מקרני השמש המלטפות.

לרגל העונה היפה בשנה אנו מציעים באולמות התצוגה שלל רהיטים אלגנטיים וקומפקטיים, בעיצובים תוססים, שמחים וטרנדיים, העשויים  מחומרים עמידים במיוחד העומדים בפגעי מזג האוויר, שיעניקו לחלל החוץ אופי שובב ועם זאת מכובד ואלגנטי.

כך למשל כסא ה- galaxy ושולחן האירוח DIESIS שמשתלבים נפלא במרפסת, בריכה, או גינה, בזכות עיצובים תוססים, אווריריים וקלילים, שמגיעים במגוון צבעים ואפשרויות. אגב, הקולקציות גם מגיעות בוורסיות המותאמות לפנים החלל, כך שחללי החוץ והפנים מתכתבים האחד עם השני. ה- galaxy ,מבית המותג BONTEMPI הטרנדי והאפנתי, עשוי פוליפרופילן עמיד ואיכותי שנחשב לפרקטי ומתאים במיוחד לאקלים הישראלי. הוא מגיע בצבעוניות מרהיבה של שלל גווני פסטל תוססים או לחילופים צבעוניות אלגנטית ורגועה. כמו כן ניתן להשיגו עם או ללא משענת יד וכן עם אופציה לתוספת כרית נוחה ומפנקת. לנוחיות מרבית ניתן לערום את הכיסאות האחד על גבי השני ולפנות מקום לשלל פעילויות נוספות. שולחן ה DIESIS, גם הוא מבית BONTEMPI, נפלא לפנים ולחוץ. ניתן לייצרו בהתאם לצרכי המרחב בשילובים של מגוון חומרים וצבעים ובמגוון מידות שונות כך שמתאים כשולחן אוכל, כמו גם כשולחן קפה.

ממוצרים אלה ורבים נוספים הקולעים במדויק לצרכי האביב ניתן להתרשם באולמות התצוגה שלנו שפתוחים למענכם בפריסה ארצית.

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]