סימן שבא אביב

בשבועות האחרונים כולנו עסוקים בענייני הקורונה אך בל נשכח שהאביב וחג הפסח גם הם כאן. לרגל העונה היפה בשנה החלטנו להתמקד ביופי שיש לעולם להציע ולשתף אתכם במספר פרויקטים צבעוניים ואביביים שעושים שמח וטוב בנשמה.

 

מעצב הפנים ניצן הורוביץ– פנטהאוז באחת מערי המרכז

הפנטהאוז שתכנן ניצן הורוביץ את תצוגת תכלית לקישור נכון ומיטבי בין חוץ לפנים. הוא השכיל ליצור עבור בני המשפחה מעין אי פרטי, התעלם מהסביבה האורבנית והתייחס לחלל כאל בית פרטי. “לא היו שום הפרעות או מגבלות, סוג של קנבס לבן, עם נוף אורבני פתוח, אין מגדלים ויש ראייה איכותית לים, עם שקיעות משגעות. אתה בעיר ולא מרגיש בעיר”, הוא מסביר בראיון שערכנו עמו.

על אף שהחלל הציבורי תוכנן כ- open space מתקיים בו סדר הגיוני שמתייחס לנוף הפתוח, פתחים ולחלונות. “האלמנטים הגבוהים צמודים לקירות והחלל נשאר פתוח”, אומר המעצב. “סקלת צבעים הבהירה יוצרת משהו מאוד נעים בעין. כך למשל מטבח שחור, פינת אוכל אפורה והסלון אפור בהיר וקיר טלוויזיה אפור מאוד בהיר – יוצר מדרג , שלכל אלה הוספנו רכות באמצעות הוורוד שמרכך את החלל.”

צילום: עודד סמדר

עם הכניסה לבית נגלית פינת האוכל ומשמאל הסלון עבורו בחר הורוביץ במערכת ישיבה פינתית מפנקת ואלגנטית במיוחד מדגם HOLLYWOOD מרופדת עור טבעי איכותי בגוון אפור כהה ורגלי מתכת בגוון Chrome Titanium שמעניקים לה מראה קליל ומרחף. לצידה שילב המעצב כורסא קלאסית מדגם DOLLY בגוון ורוד עתיק ושולחן קפה פיסולי מדגם Artistico בעל משטח עליון עשוי פורניר בגוון אפרפר ורגלי מתכת בגוון אפור פחם. עבור המטבח בחר בכיסאות בר נמוכים מדגם NATA  מרופדים עור איכותי בגוון ורוד עתיק שמתכתב עם הכורסא. יחידת האחסון במטבח כוללות קיר עצום מחופה עץ אגוז מסתיר מערכות רבות. בתוך כך עיצובו המוקפד מקנה לו מראה של רהיט לכל דבר.

צילום: עודד סמדר

 

מעצבת הפנים מיכל מטלון- בית פרטי בישוב נופית

השיפוץ הדרמטי אותו ניהלה מעצבת הפנים מיכל מטלון בבית שבישוב נופית הדגיש את הארכיטקטורה הנפלאה של מעטפת המבנה המקורית, ייצר חלוקה נכונה ואפקטיבית של חללי הפנים והעצים את הטבע והירוק הנגלים מבחוץ מבעד לחלונות הוויטרינה הגדולים.

“השיפוץ נבע מהרצון של בני הזוג לייצר עבורם קומה פרטית משלהם ובה מאסטר שינה מפנק”, מסבירה מטלון. “אחרי לא מעט דיונים וסקיצות הם השתכנעו שכל הפונקציות יכולות להתקיים באותו מבנה ומבלי לוותר על הגובה המרשים של החלל הציבורי המקורי. בפועל חדר ההורים עבר למפלס האמצעי ששימש בעבר את הבת והפך עתה לסוויטה רחבת ידיים על חשבון פינת המשפחה.

על מנת להפוך את המרחב הציבורי לכמה שיותר פתוח, מואר ואוורירי, בחרה עבורו המעצבת בריהוט מינימליסטי, מאופק ויוקרתי. בתוך כך שילבה מערכת ישיבה מפנקת ועמוקה מדגם VESSEL הכוללת שזלונג עשוי עור טבעי וספה בהירה מרופדת עור NABUK  יוקרתי.

צילום: אורית ארנון

עבור פינת האוכל בחרה כיסאות מדגם  FREAKושולחן מדגם SANDER של המותג האיטלקי BONTEMPI CASA. השילובים בין חומרים וצבעים מנוגדים- חמים וקרים יוצרים חווית מגורים בלתי נשכחת, כך למשל פלטת השולחן שעשויה מזכוכית כהה המשווה לפינה מראה אלגנטי קליל ומרחף, רגלי השולחן והכיסאות ממתכת מוזהבת ושני כיסאות בראש השולחן שרופדו בד יוקרתי עם הדגש של תיפורים מוקפדים ורגלי מתכת כהות.

צילום: אורית ארנון

במאסטר השינה של בני הזוג שילבה שידה אלגנטית מדגם KITO כיסא נדנדה מדגם GUAPA.  משמאל לכניסה מוקם חדר רחצה רחב ידיים עם ארון כיור שתוכנן בהתאמה אישית ומקלחון המחופה בלוחות מדוקקים של גרניט פורצלן בצבע הקיר.

צילום: אורית ארנון

 

מעצבת הפנים הילית קרש- דירה בשכונת דניה בחיפה

יכולותיה המרשימות של קרש, הידועה כמעצבת נועזת ויצירתית שאינה חוששת מצבע באות לידי ביטוי  בדירת קבלן סטנדרטית אותה הסבה לדירת יוקרה צבעונית, תוססת ומעוררת השראה הודות לשימוש מושכל בטקסטורות, צבעים וחומרים על פניו מנוגדים שיוצרים יחד מראה שלם ומלוכד.

“בחרתי בחומרים לא שגרתיים”. מסבירה קרש. “בסלון ובמטבח למשל שילבתי עבודת זכוכית שמתחילה בקיר אחד ומסתיימת באחר, בנוסף שילבתי חיפויים תלת ממדים גיאומטריים מאקו-בטון שיוצרים קונטרסט ומאזנים את הגוונים העזים”.

עם הכניסה לבית פוגשים קיר עצום שמתפרס על פני קיר המטבח והסלון ועל גבו הודפסה יצירת אמנות של היוצרת אלה מנור. עבור פינת האוכל בחרה קרש בשולחן  מדגם MILLENNIUM עשוי פלטת עץ מלא בגימור טבעי ורגלים פיסוליות בגוון כסוף ממתכת. לשולחן הוסיפה כיסאות אוכל מדגם ALFA  מעץ וריפוד עור יוקרתי בגוון צהוב  ומשמשים כהדגש בפינה שגווניה מונוכרומטיים. עבור המטבח בחרה המעצבת בזוג כיסאות בר אלגנטיים ותמירים מדגם LINDA בגוון תכלת שמהווים גם הם נקודת צבע בולטת במרחב.

צילום: עודד סמדר

עבור הסלון בחרה קרש להשתמש בצבעוניות מאופקת ואלגנטית. במרכז החלל מערכת ישיבה מרשימה מדגם Mcqueen מרופדת עור על גבו קרומים תיפורים גיאומטריים בגוון תכלת שמשווים לה מראה מודרני ומרענן.  לצידה שולחנות צד מדגם MANHATTEN עשויים מתכת קלילה ומחוררת שמאזנת את המסה של מערכת הישיבה. את הגאומטריה הישרה שוברים שלושה שולחנות הקפה העגולים מדגם moon   ושעון  מרשים עשוי פליז מדג  של המותג הספרדי Nomon

צילום: עודד סמדר

חדר השינה של בעלי הדירה הוא SHOW של ממש : “פתחנו את חדר הרחצה לתוך החדר” מסבירה קרש. “השירותים והמקלחון נסגרו בקוביית זכוכית וגב חדר השינה שנכנס לחדר הרחצה מחופה, בדומה לאיזור פינת האוכל באקו- בטון אך  בדוגמא שונה. עבור אמבטיית המאסטר בחרתי ארון בגוון צהוב, צבעוניות החוזר גם בשידות שלצד מיטת ה- SUITE-NIGHT הפיסולית והמפנקת.

צילום: עודד סמדר

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]