השיק של שיסמן

מעצבת הפנים רונית שיסמן לא עוצרת לרגע. לאורך שנות פעילותה היא הספיקה לתכנן, לעצב וליצור אינספור פרויקטים מוצלחים ומעוררי השראה שמספקים לבעליהם, לצד האספקט הוויזואלי, ערכים מוספים רבים וחווית לייף סטייל איכותית ויוצאת דופן.

עושה הרושם שהמעצבת אינה נרתעת מאתגרים. בין אם מדובר בדירה קטנה ומאתגרת מבחינת מטראז’ ובין אם בוילה גדולה ורחבת ידיים, היא מצליחה לצקת לתוך המעטפת את התכנון המדויק העולה בקנה אחד עם צרכיהם וחלומותיהם של בעלי הבית, תוך יצירת מארג אינטליגנטי של נפחים, ממדים, פרופורציות וצבעים.

את דרכה המקצועית החלה כבר לפני למעלה מ-13 שנה. במשך שנים התמקצעה בבניה רוויה ובתכנון בתי מלון ולפני כ-8 שנים הקימה את משרדה המצליח המתמחה באדריכלות ועיצוב פנים בבניה הפרטית: וילות, דירות ופנטהאוזים ובמקביל לובאים ודירות לדוגמה בפרויקטי נדל”ן נבחרים ברחבי הארץ.  משרדה ידוע כמי שמציע ללקוחותיו את המעטפת המושלמת של הבנה מעמיקה ויכולת יישום מרשימה של כלל יסודות המקצוע- טכניים ואסתטיים כאחד: לצד תכנון אדריכלי מוקפד ועיצוב פנים, עוסק המשרד גם בהגשת גרמושקות לרשויות התכנון ושינוי תב”ע.

ייחודה של רונית שיסמן הוא בתכנון ובעיצוב בסגנון מודרני ויוקרתי, השם דגש על קווים נקיים ועיצוב צעיר ורענן. היא וצוותה מספקים פתרונות תכנוניים ועיצוביים יצירתיים ומגוונים גם עבור פרויקטים מורכבים ומאתגרים במיוחד, כמו גם רעיונות מקוריים וחדשניים לגבי עיצוב מראה הבניין, עד לביצועה ולסיומה של עבודה איכותית ברמה גבוהה, לפי דרישות הלקוח.

כך גם בפנטהאוז חדש שתכננה עבור זוג לקוחות, בעלי חנות תכשיטים מצליחה והוריהם של שלושה ילדים צעירים, להם תכננה גם את בית העסק לפני מספר שנים. הדירה רחבת הידיים ממוקמת באיזור השפלה ממש מול הים. שטחה כ-150 מ”ר אליהם נוספים 120 מ”ר המהווים מרפסת המשקיפה הישר למימי הים התיכון.

“מדובר בדירת 5 חדרים כחלק מפרויקט תמ”א 38″, מספרת שיסמן. “הדיירים רכשו את קומת הפנטהאוז, שהיא תוספת חדשה לבניין הוותיק, וביקשו לעצב אותה החל מתכנון החללים ועד לבחירת החומרים והצבעוניות, בהתאם למידותיהם המדויקות. בפועל החלפנו ושינינו הכל בבית: ריצופים, מקלחות, כלים סניטרים דלתות ומטבח ובנוסף, יצרנו הנמכות תקרה דקורטיביות ומינימליסטיות שמתכתבות עם הקונספט היוקרתי, המודרני והמוקפד שנוכח בכל פינה ופינה”.

ההיכרות המוקדמת עם בעלי הבית עזרה מאוד לשיסמן לנתח ולעבד את חלומותיהם ותחביביהם עד לכדי חלל קונספטואלי מרהיב. “אחד הרצונות של בעלי הבית היה ליצור חלל מפנק, ממש כמו בית מלון בוטיק איכותי, ובד בבד לשמור על ערכים של פרקטיקה ולשוות לו מראה מזמין וביתי. לאורך כל התהליך הקפדנו לתכנן חללים נוחים ופרקטיים תוך שמירה על קו מינימליסטי בצבעוניות רכה ונעימה”.

אחד החללים המרשימים בבית, העונה על תפיסת עיצוב זו, הוא חלל האירוח המשלב ערכים של יוקרה, הקפדה, נוחות וצורניות ייחודית שמקנה לו מראה שונה ומסקרן. למרכז הסלון בחרה שיסמן במערכת ישיבה מדגם KONG מפנקת של מותג האיכות האיטלקי DANDY. הספה הארגונומית נוחה במיוחד ובולט בעיצובה השילוב ההרמוני בין צורניות גיאומטרית מגובשת ושילובים בין צבעים חמים וקרים. אל מול ריפוד העור בגוון אפור עשיר וכהה, בולטים תיפורים היקפיים בגוון תכלת בהיר ומרענן. להשלמת החוויה צירפה שיסמן כריות מרופדות עור בגוון חרדל עמוק. לצידה שולבה כורסאת שזלונג מדגם  Suite שמוסיפה לחלל מראה ארטיסטי ופיסולי. שולחנות הסלון המעוגלים גם הם נאמנים לאותה תפיסה ייחודית ומשלבים בין מסגרת היקפית מרופדת עור לפלטות זכוכית צבעוניות. כל אלה יחדיו יוצרים שילוב מרענן ואיכותי בין ממדים, נפחים וצורניות בחלל.

 

אחד האילוצים המרכזיים איתם נאלצה שיסמן להתמודד הוא חלל מטבח קטן יחסית ובו מגוון רחב של פונקציות ייעודיות. היא השכילה ליצור ציר של ארונות גבוהים בהם הטמיעה את כלל המערכות ומעברו השני של החלל ארון דקורטיבי בעל חזית שקופה ובו מאוחסנים כלים נאים. האי מעגן את חלל המטבח ויוצר חיץ אוורירי בינו לבין הסלון. כיסאות הבר מדגם CLARA משתלבים היטב בצבעוניות החלל. שיסמן בחרה לעצב אותן עם מושב בגוון כהה בשילוב רגלי מתכת דקיקות ואלגנטיות בגוון פליז מוזהב, המחמיאים לסקלת הצבעים הנבחרת ולקונספט האלגנטי והנקי בחלל כולו.

לפינת האוכל בחרה שיסמן בשולחן אוכל מרשים מדגם THIN EXT המשלב בין רגלי עץ טבעי מאסיביות למשטח ceramic  אלגנטי ומדוקק וכיסאות VELA מרופדים בד שחלקן החיצוני עשוי פורניר אגוז. הבחירה באלה מושכלת ומכוונת- כך יצרה שיסמן בחלל החשוב אווירה חמימה, מזמינה ומעוגנת שעושה חשק לשבת וליהנות מארוחות משפחתיות על בסיס קבוע.

 

העיצוב המפנק והמרשים ממשיך גם בסוויטת השינה של בני הזוג. שם בחרה המעצבת לשלב מיטה מדגם Suite Night  רכה ועוטפת שבסיסה וגבה מרופדים עור טבעי איכותי.

 

לסיכום, שיסמן משתפת בטיפ חשוב שעוזר לשיטתה למנוע טעויות וסטיות בתקציב הבניה והשיפוץ: “מומלץ בחום לבחור כבר בתחילת התהליך את החומרים והאלמנטים לבית ובכללם גופי התאורה ופרטי הריהוט, כך שבשלב שהקבלן נכנס לעבודה הקצוות כבר יהיו סגורים. הדבר מונע טעויות קריטיות בשלבים מתקדמים. זאת ועוד, תמיד כדאי לפנות ולעבוד עם מקצוענים גם אם המחיר קצת יותר יקר בסופו של דבר זה משתלם ומונע הוצאות מיותרות.

ליצירת קשר עם רונית היכנסו לאתר www.ronit-shisman.co.il
או לעמוד הפייסבוק: רונית שיסמן אדריכלות ועיצוב פנים

תיאור הכותב

פוסטים אחרונים

התגובות סגורות


רוצים לשמוע על כל החידושים
בעיצוב חלל הבית?

הרשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תשארו מעודכנים!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]